Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Etter nesten en uke med musikk, var det orgasm-like å skru på In Flames..

Det er orgasm-ish å skru på In Flames uansett, spør du meg. Akkurat nå hører jeg på Delight and Angers.

 

det er sant, men denne gangen vr det enda mer orgasm-like, spesielt Claymam albumet falt ismak idag.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet mobil til 4999,- i dag. En Sony Ericsson C905.

 

Også var mamma, pappa og jeg på Kiwi for å handle middag. Der så jeg kanskje noe av det mest disgustige i mitt liv. Ei mamma med to barn, en gutt og ei jente. Gutten var jo grei nok for han hadde jo på seg en badeshorts, men jenta derimot! Hun hadde på seg en rosa kjole uten truse. Hun satt oppi den setetingen som er på handlevogner. Dette så jeg fordi de gikk forbi meg og kjolen var dratt oppover ryggen så rumpa syntes. ÆSJ! Sier jeg bare. Hater sånne små drittunger. Han gutten så ut som om han var helt underernært også.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet mobil til 4999,- i dag. En Sony Ericsson C905.

 

Også var mamma, pappa og jeg på Kiwi for å handle middag. Der så jeg kanskje noe av det mest disgustige i mitt liv. Ei mamma med to barn, en gutt og ei jente. Gutten var jo grei nok for han hadde jo på seg en badeshorts, men jenta derimot! Hun hadde på seg en rosa kjole uten truse. Hun satt oppi den setetingen som er på handlevogner. Dette så jeg fordi de gikk forbi meg og kjolen var dratt oppover ryggen så rumpa syntes. ÆSJ! Sier jeg bare. Hater sånne små drittunger. Han gutten så ut som om han var helt underernært også.

Norges svar på trailer trash. ^^,

 

Edit: Fra spøk til håndgranat. Enkelte tar alt for dårlig vare på barna sine.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

L4D er verdens beste spill de første timene man spiller det, så går det nedover og nedover. Nå spiller jeg det bare når jeg har venner på besøkz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...