User5876321 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva er dette.. Duck Tales? Ole, Dole og Doffen på eventyr, heter det på godt norsk. Handler om de tre nevøene til Onkel Donald som bor sammen med Skrue McDuck (Onkel Skrue). Det og redningspatruljen er noe av det jeg så mest på da jeg var snørrunge. e ser på det enda B) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God morgon I dag har eg tenkt til å sjå min romerrike film om Konstantin den store, og kanskje skal eg dra å bade. Viss eg får nokon med meg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gå tomt for bensin når man klipper plenen er ikke kult... <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Derfor har vi gressklipper som går på strøm B) Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Derfor har vi gressklipper som går på strøm B) Vi har en sånn episk sveve-gressklipper! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Eeeeww... Gressklippere må være bensin! DETTE er episk. B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvorfor bruker du Ben sin gressklipper? Ole sin er mye bedre. Hvis jeg går til innkjøp av 6GB ram til, altså slik at jeg har 12GB, vil jeg merke stor forskjell da? Og er det noe vits? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Du vil neppe merke noen stor forskjell. 6GB er overkill for det meste per idag, og når behovet for 12GB nærmer seg er vi nok på DDR4 eller 5. Visste dere forresten at tunfisk biter i olje? Endret 4. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er ein klassikar, fattern er medlem i AMO (Astronomer mot ordelingsfeil), og han kjøpte boka deiras. Den er full av bilete av skrivefeil, utruleg morosam å lese kor dårleg nokre er til å skrive. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har ei venninne som alltid deler opp norske ord, men engelske ord derimot, de glemmer hun ofte å dele opp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det der var kjempe gøy. See what i did there lizm? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg får ikke sove. Snørra renner og det høres ut som jeg har alvorlige pusteproblemer, piper og suser fra lungene. > You may have pneumonia. It's a fucking bitch, srsly. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg får ikke sove. Snørra renner og det høres ut som jeg har alvorlige pusteproblemer, piper og suser fra lungene. > You may have pneumonia. It's a fucking bitch, srsly. Håper ikke det. :3 Jonas, hva skal du med 12GB ram? O_o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 A wild MindTooth has appeared in the forum :o Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 A wild MindTooth has appeared in the forum :o Quick! Throw a pokéball! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Oh snap! (Pokémon Snap, pun intended) Jeg ser faktisk på Pokémon just nu.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tilbake etter 5 måneder. Ikke det at jeg tror jeg kommer til å poste så veldig mye uansett. Birger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jonas, hva skal du med 12GB ram? O_o Nei skal ikke det allikavell. Laland s at 6GB (det jeg har nå), er overkill, så da tør jeg ikke tenke på hva 12GB er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå