Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 The average speed of a man's orgasm is 28 MPH. :o Okaaay.. Med akkurat den informasjonen tenker jeg det er nok internett for idag. God natt! Så god som den kan bli. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Natta, Laland. Legger meg selv også. Night, night! B) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg får ikke sove. Snørra renner og det høres ut som jeg har alvorlige pusteproblemer, piper og suser fra lungene. > Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 :3 Kjekk tid å være syk på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Faen jeg gruer meg til å våkne om noen timer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bytte? Gruer meg til å køye. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg gruer meg ikke til noe som helst. Kom tilbake til hotellet nå etter en dagstur til Chicago. God natt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg får ikke sove. Snørra renner og det høres ut som jeg har alvorlige pusteproblemer, piper og suser fra lungene. > Svineinfluensa!!! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Morn. Fikk ikke rydda rommet i går så da gjør jeg det i dag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da var jeg på jobb igjen. Ferdig 4 i dag. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 God Morgen Har sett på duck tales nå, elsker duck tales Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) DuckTales er så utrolig underholdende. Har ca 140 episoder av det på den gamle xboxen min, dog på engelsk. Svineinfluensa!!! Tanken har slått meg. > Endret 4. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hva er dette.. Duck Tales? Ole, Dole og Doffen på eventyr, heter det på godt norsk. Handler om de tre nevøene til Onkel Donald som bor sammen med Skrue McDuck (Onkel Skrue). Det og redningspatruljen er noe av det jeg så mest på da jeg var snørrunge. Endret 4. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Planen min om å stå opp klokken elleve for å få med seg så store deler av dagen som mulig gikk i grus. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 @PM, Laland: It gått fixd. Hvorfor kan jeg ikke sende en PM til en bruker to ganger etter hverande uten at forumet bugger seg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er på grunn av spamboter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Batteriet på mobilen gikk tomt, bestefar og lillesøster var ute i båten, boka var kjedelig. Jeg satt i to timer og kjedet livet av meg. Det var grufullt det! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Trur det må vere ca 1000 grader i Bergen i dag. Halsbetennelsen har endeleg begynt å gi seg, så då er det berre å gjere seg klar til Norway Rock neste veke. Alright! Er meldt drittver, men who cares? Manowar, WASP, Doro, UDO, Testament, Arch Enemy, Satyricon, Skambankt, Sirenia og mange fleire skal spele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå