Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte meg ett lite hakk opp på forsterker-stigen, og opp til RX-V365 og til pakken med Dynavoice F-6 EX (nyere versjoner av F-6 pakken). Det vil koste meg 6800kr, men det frister mer enn Playstation akkurat nå (som jeg enklere enn surround kan kjøpe senere). Og som sagt skal jeg vente til Søndag for å se hva som koker i buskene på bursdagen min. Om jeg er heldig så kanskje jeg kan bruke litt mer penger mens jeg først er i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del handler det mest om at jeg nå har tre forskjellige kilder jeg vil ha surround ifra, nemlig PC, Xbox og den kommende Playstationen. Da strekker det ikke til med en DVDspillende forsterker fra Elkjøp som ikke har mer enn en optisk inngang og ikke noe mer enn det. Det handler selvfølgelig litt også om at jeg liker å vite at det jeg har ikke er det billigste man får tak i, selv om det bare er noen hundrelapper som skiller. Det hjelper placebo-effekten litt på vei, og den er så absolutt avgjørende.

Lenke til kommentar
Meg! Værsåsnill, meg!

 

Add Gathoon. Tror jeg.

 

Hvis ikke det går, add Lonath (midlertidig, til jeg får aktivert Gathoon).

La til Lonath nå. ;)

 

Og Laland? Du har vel addet meg på MSN? :angry:

Uhh.. vi snakker sammen i ASO ganske ofte..? Du snappet opp mobilnummeret mitt..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...