Lakus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg tenkte meg ett lite hakk opp på forsterker-stigen, og opp til RX-V365 og til pakken med Dynavoice F-6 EX (nyere versjoner av F-6 pakken). Det vil koste meg 6800kr, men det frister mer enn Playstation akkurat nå (som jeg enklere enn surround kan kjøpe senere). Og som sagt skal jeg vente til Søndag for å se hva som koker i buskene på bursdagen min. Om jeg er heldig så kanskje jeg kan bruke litt mer penger mens jeg først er i gang. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hmm.. Klokka er 12... Sååå jeg legger meg. Natta forum. Endret 3. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Ah, my bad, trodde det var 365 Surround frister noe grusomt ja, vurderer faktisk å senke kravene på pc, bare for å kunne bruke mer på anlegget! Skal ha det skikkelig. Ikke noe billig "alt-i-et" til et par høvdinger. G'nite Benny Endret 3. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå fikk jeg veldig lyst på ny skjerm. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=449949 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For min del handler det mest om at jeg nå har tre forskjellige kilder jeg vil ha surround ifra, nemlig PC, Xbox og den kommende Playstationen. Da strekker det ikke til med en DVDspillende forsterker fra Elkjøp som ikke har mer enn en optisk inngang og ikke noe mer enn det. Det handler selvfølgelig litt også om at jeg liker å vite at det jeg har ikke er det billigste man får tak i, selv om det bare er noen hundrelapper som skiller. Det hjelper placebo-effekten litt på vei, og den er så absolutt avgjørende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Into The Wild soundtracket tror jeg må være et av de mest stemningsfylte og triste soundtracks jeg har hørt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da har vi nett igjen. God natt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis jeg skal skrive ''Mvh.'' på et amerikans forum, skal jeg bare skrive ''Regards, HCG.''? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 På et amerikansk forum ville jeg skrevet "and i own all three consolz so liek dont be calling me no fanboy aight?!?!?!", men ellers har du vel rett. :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Èn ledig plass på vennelisten min på Live nå. Hurry, while supplies last! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Meg! Værsåsnill, meg! Add Gathoon. Tror jeg. Hvis ikke det går, add Lonath (midlertidig, til jeg får aktivert Gathoon). Endret 4. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Og Laland? Du har vel addet meg på MSN? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Meg! Værsåsnill, meg! Add Gathoon. Tror jeg. Hvis ikke det går, add Lonath (midlertidig, til jeg får aktivert Gathoon). La til Lonath nå. Og Laland? Du har vel addet meg på MSN? Uhh.. vi snakker sammen i ASO ganske ofte..? Du snappet opp mobilnummeret mitt..? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hva er i veien for at DU skal legge til MEG? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 >_< Videoene mine på STC vil ikke vises! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen her? Facts: The human heart creates enough pressure to squirt blood 30 feet (9 m). The average speed of a man's orgasm is 28 MPH. :o Begge tatt fra STC-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå