- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2660584 OMG! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Deeeereeee: går det an å få kjøpt en PS3-kontroller som er formet som X360-kontrollern? Syns passformen på Dualshock 3 er helt mongo, helt klart designet med små japsehender i tankene. Bildet under beskriver vel hva jeg ønsker: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet ikke om det selges noen plass, men hvis det går ann å få tak i uten å måtte dissekere noen kontroller selv, så vil jeg også ha! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en Yamaha RX-V365 forsterker samtidig som jeg kjøper PS3. Ikke verdens mest avanserte forsterker, men den koster lite (2700kr) og gjør det jeg trenger. Nedoverturen er jo selvfølgelig at jeg har 9000kr og at dette vil da grave ett hull verdt 6500kr ut av den summen når jeg kunne fått et helt kurant hjemmekinoanlegg for samme prisen - noe jeg har nesten like mye lyst på som en PS3. Same med speilreflekskamera, iPhone og Mac også, men de tre har jeg lagt på hylla foreløpig. Så hva tror folket? Kun en PS3, men da uten surround pga manglende forsterker, en PS3 og forsterker eller forsterker og høyttalere? Eventuelt kan jeg jo jobbe i noen timer (som det er sikkert som banken at jeg skal) og jobbe meg opp til en PS3/høyttalere iløpet av 20 timer med lønna mi. Hummmm. Det frister å gå for høyttalere, men det frister med PS3 og. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) PS3 og høytallere. Definitivt. Er litt ekstra stas med ordentlig lyd når en først kan spille av SACD.. Endret 3. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Føler at jeg går glipp av noe når jeg sitter og gamer med 500kr høyttalere eller headset til samme pris Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Prosjektor og stereo med subwoofer er det ingenting som slår. B) Åh, glemte viften.. Vifte MÅ man ha i denne varmen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Projektor og surround gruser projektor og stereo ca 3.1 ganger. Noen som ser hva jeg gjorde der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 PS3 og høytallere. Definitivt. Er litt ekstra stas med ordentlig lyd når en først kan spille av SACD.. Problemet er jo at jeg må ha en skikkelig forsteker for å kunne få brukt noen eventuelle høyttalere, noe som da gjør at jeg må velge. 1: PS3 2: PS3 og forsterker (kjøper da PS3 senere - innen sommerferien er over og bruker de gamle kjedelige høyttalerne i mellomtiden) 3: Forsterker og høyttalere (kjøper da PS3 senere - innen sommerferien er over) Nå har jeg jo bursdag på søndag da så jeg skal se hva som skjer da av gaver, men ettersom jeg allerede vet at mor og stefar skal betale et iPhone kjøp for meg har jeg ikke store håp for den dagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har ikke du Z-5500? Kjøp PS3 først og å drøye høytallere litt er jo også en mulighet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nei, jeg har en DVD spiller som også fungerer som surroundforsterker.. det sier vel sitt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Projektor og surround gruser projektor og stereo ca 3.1 ganger. Noen som ser hva jeg gjorde der? Mhm, du skriver prosjektor "projektor". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Projeksjonsapparat Projektor er korrekt skrivemåte, min kjære Benny. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Høhøhø. også kalt videokanon, prosjektør, projektor (og feilaktig prosjektor) Men på jærsk saie eg prosjektor. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jada, det skal du få lov til. Det var rett og slett bare ikke det jeg siktet til i innlegget mitt. ^_^ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skal jeg vinne!Tilbake før deg, muhahaha. Damn you. Ble sittende og pelle fra hverandre div elektroniske artikler. Deeeereeee: går det an å få kjøpt en PS3-kontroller som er formet som X360-kontrollern? Syns passformen på Dualshock 3 er helt mongo, helt klart designet med små japsehender i tankene. Bildet under beskriver vel hva jeg ønsker: *bilde* http://www.engadget.com/2007/01/08/ps3-hac...360-controller/ oh, btw. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som vet om et billig(Viktig!) og sentralt hotell i oslo ? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg en Yamaha RX-V365 forsterker samtidig som jeg kjøper PS3. Ikke verdens mest avanserte forsterker, men den koster lite (2700kr) og gjør det jeg trenger. Nedoverturen er jo selvfølgelig at jeg har 9000kr og at dette vil da grave ett hull verdt 6500kr ut av den summen når jeg kunne fått et helt kurant hjemmekinoanlegg for samme prisen - noe jeg har nesten like mye lyst på som en PS3. Same med speilreflekskamera, iPhone og Mac også, men de tre har jeg lagt på hylla foreløpig. Så hva tror folket? Kun en PS3, men da uten surround pga manglende forsterker, en PS3 og forsterker eller forsterker og høyttalere? Eventuelt kan jeg jo jobbe i noen timer (som det er sikkert som banken at jeg skal) og jobbe meg opp til en PS3/høyttalere iløpet av 20 timer med lønna mi. Hummmm. Det frister å gå for høyttalere, men det frister med PS3 og. Jeg stemmer for PS3 + denne pakken hvis du får råd. (+1000 for en Proson 8" sub.) Personlig skal jeg hvertfall investere i en ny pc og den pakken. PS3 må desverre vente litt til. Er såpass fersk når det gjelder 360 at jeg fortsatt har masse å spille ferdig EDIT: TY, Sadfez Endret 3. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som vet om et billig(Viktig!) og sentralt hotell i oslo ? http://www.oslosurf.com/innhold/00000377.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå