Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en Yamaha RX-V365 forsterker samtidig som jeg kjøper PS3. Ikke verdens mest avanserte forsterker, men den koster lite (2700kr) og gjør det jeg trenger. Nedoverturen er jo selvfølgelig at jeg har 9000kr og at dette vil da grave ett hull verdt 6500kr ut av den summen når jeg kunne fått et helt kurant hjemmekinoanlegg for samme prisen - noe jeg har nesten like mye lyst på som en PS3. Same med speilreflekskamera, iPhone og Mac også, men de tre har jeg lagt på hylla foreløpig.

 

Så hva tror folket? Kun en PS3, men da uten surround pga manglende forsterker, en PS3 og forsterker eller forsterker og høyttalere? Eventuelt kan jeg jo jobbe i noen timer (som det er sikkert som banken at jeg skal) og jobbe meg opp til en PS3/høyttalere iløpet av 20 timer med lønna mi. Hummmm.

 

Det frister å gå for høyttalere, men det frister med PS3 og.

Lenke til kommentar
PS3 og høytallere. Definitivt. Er litt ekstra stas med ordentlig lyd når en først kan spille av SACD.. :p

Problemet er jo at jeg må ha en skikkelig forsteker for å kunne få brukt noen eventuelle høyttalere, noe som da gjør at jeg må velge.

 

1: PS3

2: PS3 og forsterker (kjøper da PS3 senere - innen sommerferien er over og bruker de gamle kjedelige høyttalerne i mellomtiden)

3: Forsterker og høyttalere (kjøper da PS3 senere - innen sommerferien er over)

 

Nå har jeg jo bursdag på søndag da så jeg skal se hva som skjer da av gaver, men ettersom jeg allerede vet at mor og stefar skal betale et iPhone kjøp for meg har jeg ikke store håp for den dagen.

Lenke til kommentar
Skal jeg vinne!

Tilbake før deg, muhahaha.

Damn you. Ble sittende og pelle fra hverandre div elektroniske artikler. :p

 

Deeeereeee:

 

går det an å få kjøpt en PS3-kontroller som er formet som X360-kontrollern? Syns passformen på Dualshock 3 er helt mongo, helt klart designet med små japsehender i tankene. Bildet under beskriver vel hva jeg ønsker:

 

*bilde*

 

http://www.engadget.com/2007/01/08/ps3-hac...360-controller/

 

oh, btw.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal kjøpe meg en Yamaha RX-V365 forsterker samtidig som jeg kjøper PS3. Ikke verdens mest avanserte forsterker, men den koster lite (2700kr) og gjør det jeg trenger. Nedoverturen er jo selvfølgelig at jeg har 9000kr og at dette vil da grave ett hull verdt 6500kr ut av den summen når jeg kunne fått et helt kurant hjemmekinoanlegg for samme prisen - noe jeg har nesten like mye lyst på som en PS3. Same med speilreflekskamera, iPhone og Mac også, men de tre har jeg lagt på hylla foreløpig.

 

Så hva tror folket? Kun en PS3, men da uten surround pga manglende forsterker, en PS3 og forsterker eller forsterker og høyttalere? Eventuelt kan jeg jo jobbe i noen timer (som det er sikkert som banken at jeg skal) og jobbe meg opp til en PS3/høyttalere iløpet av 20 timer med lønna mi. Hummmm.

 

Det frister å gå for høyttalere, men det frister med PS3 og.

Jeg stemmer for PS3 + denne pakken hvis du får råd. (+1000 for en Proson 8" sub.)

 

Personlig skal jeg hvertfall investere i en ny pc og den pakken. PS3 må desverre vente litt til. Er såpass fersk når det gjelder 360 at jeg fortsatt har masse å spille ferdig :)

 

EDIT: TY, Sadfez :D

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...