Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heiheihei, hvis noen har noe å ta opp med noen, send en PM. Vi trenger ihvertfall ikke bruke den mest aktive tråden på forumet for det! ;)

 

Har lekt meg litt med PS3'n nå, og hittil må jeg si det er en kjempekonsoll! Litt tungvindt system iforhold til Live, og det å måtte installere demoer (som tar en evighet!) er litt dumt, men ellers en veldig kapabel konsoll.

Lenke til kommentar

Er enig i det, at hvis en skal klage (især som en helt ny bruker uten noen andre poster enn klaging på en bruker) så skal man begrunne det. Men nå er jo muligheten for at det var trolling der. Skal ikke si at det er det eller ikke, mener bare det er en rar måte å introdusere seg selv for et ellers veldig hyggelig samfunn.

Lenke til kommentar
Har lekt meg litt med PS3'n nå, og hittil må jeg si det er en kjempekonsoll! Litt tungvindt system iforhold til Live, og det å måtte installere demoer (som tar en evighet!) er litt dumt, men ellers en veldig kapabel konsoll.

Har lurt litt på å kjøpe meg en selv etterhvert, selv om det er få eksklusiver jeg ønsker å spille. Blir vel til at jeg skaffer meg en når prisen synker.

Lenke til kommentar
En annen grunn er at jeg ikke ønsker et "pusete" forum. Da vil jeg heller være meg selv.
YA STFU this forum is for hardc0re ppl Only lol, GTFO fags.

 

edit: Får en nyve i pannen over samtalen over og går tilbake til Super Mario RPG på wii.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Skal jeg vinne!

 

Lyner hardcore, må slå av alt. bai.

Samme her. Bor jo ca rett over fjorden så. Beeeeeii

Tilbake før deg, muhahaha.

 

Å sitte ute med jorbær og vaniljesaus i tordenregnværet med professor layton på ds var awesome.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...