Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hva jeg gjør nå?

 

JEG PAKKER UT DEN NYE PC'EN MIN.

 

håhåhåhå boner-inspiring.

grattis! Skal kjøpe det kabinettet og harddisken somm er der. Rå pc :D

 

 

Mange takk! Stilig kabinett. Har ikke fått fyrt den opp enda, gjør det nok ikke før i morgen faktisk. Må vaske og tørke støv der den jeg bruker nå står samt overføre noen GB med musikk og bilder til ekstern hd. Og i kveld er jeg invitert på noen øl til ei venninne.

hadde tenkt på den pcen selv, men så solgte stefaren min meg en relativt ny gamerpc til under halvparten.

 

Jeg har hundreogtjuesyv kroner og femti øre i enkroner og femtiører. B)

Syns du skal kjøpe noe som koster ca så mye og så betale med enkroningene og femtiøringene. Dette må du gjøre midt i rushtiden i en stor dagligvarebutikk B)

hehe det gjorde jeg en gang på Den lokale rema 1000. Kjøpte godteri for 80 kr ca midt på en fredg rundt 4-5 tiden :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra jobb. Skulle endre lønnskonto fra sparekonto til brukskonto. (pengene på sparekonto må man betale gebyr for og bruke). Og hun hadde sendt lønna i går til sparekonto... 5. er lønningsdag, så nå må jeg vente lenge til jeg får nok penger på brukskonto til både spotify og iphone.... :(

Lenke til kommentar

Ja, er ikke noe galt å si noe sånt hvis du føler det slik. Men jeg synes fortsatt det var litt morsomt fordi jeg synes det "kom helt ut av det blå". Det hadde hjulpet med quoter osv da, siden jeg tror ikke de fleste føler det samme som deg.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Vel, der jeg kommer fra skal man si fra når det er noen som oppfører seg ekkelt. Derfor gjorde jeg det.

Føler ikke selv at jeg verken bidrar til å gjøre opphold for nye brukere her verre, eller er spesielt ekkel mot noen. Det måtte isåfall vært med folk som skjønner at jeg tar det som en spøk. Hvis det er noe du reagerer på angående min moderering eller holdning som en bruker av dette forumet, så vil jeg gjerne at du sender meg en PM. Er veldig glad i å få konstruktiv kritikk! :-)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skammer meg virkelig for å utnytte ytringsfriheten min og ber deg om å sende PM til administrator snarest.

 

On Topic: Jeg sier det fordi han kan ikke bare sende ut en klage (helt i det blå) på noen uten noen som helst form for dokumentasjon.

 

Fyren har nå heller ikke dokumentasjon fordi han akkurat nå sitter på Lan party og kødder for seg selv mens alle andre sitter og spiller WoW.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...