Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Spill Halo Wars og heller lag et mattestykke av alle du dreper, så slår du to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Trenger hjelp fort. Hvordan lage et delestykke i Excel Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) For å dele f. eks. 4 på 2 Skriver du i A1 4 og i A2 2 så i Fx skriver du =(A1/A2) og slik kan du fortsette. Er litt dårlig til å forklare, men håper det hjelper Endret 3. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) For å dele f. eks. 4 på 2 Skriver du i A1 4 og i A2 2 så i Fx skriver du =SUMMER(A1/A2) og slik kan du fortsette. Er litt dårlig til å forklare, men håper det hjelper Du kan også bare i A3 Skrive =A1/A2 Endret 3. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, læreren min kritiserte Microsoft fordi Exel koster penger, vi bruker Calc i OO.org Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 kritisere ms fordi de tar penger for det de har laget? xD Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 God aften kjære forum medlemmer Fant et lite morsomt "aksje" spill på internett som virker ganske morro. http://www.jottonia.no Dette er linken feel free to join! Har kjøpt askjer i et selskap som heter Jen and Berry's Ice Cream (JENA) for øyeblikket så er aksjene lave men på vei oppover så e rmulig å få en kickstart på spillet for dem som ønsker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor har du vært? Sukk. Jeg har ikke penger til alt jeg drømmer om. Buhu. - Playstation 3 - Bil - MacBook - iMac - Ny surround Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Selvfølgelig har vi savnet deg Laland Nå er jeg nødt til å gjøre meg klar, skal på film med en venninne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg trenger underholdning, og alle på msn er kjeeedelige. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Good going m8 B) Uansett, kom nettopp hjem fra trening. Jogget 3 kilometer og syklet 7 så jeg er ganske kjørt! ^_^ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 jeg vil ha call of duty 5 :/ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Spar deg for det Endret 3. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) kritisere ms fordi de tar penger for det de har laget? xD Ja, fordi Exel koster penger og OO.org-Calc er gratis og de er nesten samme. Jeg lo inn i meg når hun sa det Endret 3. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Har vært på skolen og i Porsgrunn frem til nå nettopp. Moro det.. :-/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 HCG, det heter lo, en av de vanligste feilene. Da var Jonas The Chosen One hjemme, og Jonas The Chosen One er irritert på alle de dumme menneskene som ikke skjønner at når 3 store busser skal på en liten parkeringsplass, skal alle rushe ned på parkeringsplassen før bussene kommer ned. Da blir det jo totalstopp forbanna idioter.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Du er irritert på alle som ikke skjønner at man må rushe og lage totalstopp? ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, de som rusher ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå