Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som er sjefene over profilvisningene nå da, bitches? Team Chrissjhoi!

 

Oh, and btw; FERIEEEEE! Har tjent 10.000 i de siste to ukene, og på den 15 dukker de opp på kontoen. På Søndag har jeg bursdag og fra mandagen av blir det regn. Jaja, det gjelder å komme seg ut i sola nå som jeg har fri og det fremdeles er sol ute.

Lenke til kommentar

Mokko: Det beste pillet som er laget til mac! Hadde kjøpt det om det hadde kostet 10000 kr. BZFlag. (du får ikke link). Det er online men fantastisk. Hadde jeg hatt keyboard som støttet mer en 3 taster om gangen haddemjeg fortsatt spilt det etter st jeg fikk windows 7.

Lenke til kommentar

Hva med å fikse mobilt bredbånd? er jo gratis de to første månedene også.

 

EDIT: Så du hadde fiksa FM 2009.. Du får uendelig mange timer med moro hvis du starter med et lag helt nederst i england, for så å føre de helt til topps! det er genialt morsomt :D Husk å fikse siste patch før du drar!

Endret av djing0
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hva jeg gjør nå?

 

JEG PAKKER UT DEN NYE PC'EN MIN.

 

håhåhåhå boner-inspiring.

grattis! Skal kjøpe det kabinettet og harddisken somm er der. Rå pc :D

 

Det var idag vinnerne fra Call of Juarez spill og glass skulle kåres, ikke sant?

Lenke til kommentar

Jeg har hundreogtjuesyv kroner og femti øre i enkroner og femtiører. B)

 

Det var idag vinnerne fra Call of Juarez spill og glass skulle kåres, ikke sant?

 

Lykke til! Vi trekker vinnere i løpet av mandag 6. juli.

 

Ser ikke sånn ut, nei.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hva jeg gjør nå?

 

JEG PAKKER UT DEN NYE PC'EN MIN.

 

håhåhåhå boner-inspiring.

grattis! Skal kjøpe det kabinettet og harddisken somm er der. Rå pc :D

 

 

Mange takk! Stilig kabinett. Har ikke fått fyrt den opp enda, gjør det nok ikke før i morgen faktisk. Må vaske og tørke støv der den jeg bruker nå står samt overføre noen GB med musikk og bilder til ekstern hd. Og i kveld er jeg invitert på noen øl til ei venninne.

Lenke til kommentar

Kva driv folk med her, da? Eg har hatt lite tid til forum, det er mykje som skal lesast og lærast når du skal lære deg rollespel for første gong. Har foreløpig lest under 100 sider *sukk*, for sidane er store og det er mykje som skal huskast. Men eg gjer ikkje opp, rollespel SKAL eg lære meg. Eg tar ein pause no, vurderar å fyre opp Medieval 2 SS.

Lenke til kommentar

Nå stikker jeg! Skrives om en tre uker. :)

 

Jeg har hundreogtjuesyv kroner og femti øre i enkroner og femtiører. B)

Syns du skal kjøpe noe som koster ca så mye og så betale med enkroningene og femtiøringene. Dette må du gjøre midt i rushtiden i en stor dagligvarebutikk B)

 

Det var faktisk planen. ^_^

 

EDIT: Tråden har 349000 visninger, gitt. Da stikker jeg. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...