- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette skal egentlig i ''PS3-spill på billigsalg - Under 300 kroner!'', men-men. Killzone 2 Metal Gear Solid 4 Uncharted: Drakes Fortune (Spør om det Platinium!) Uncharted 2: Among Thieves Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Pusen har kommet hjem igjen etter over 24 timer Han er helt utmattet, så jeg lot han være i fred og slappe av! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Avogtil er Nettby som 4Chan. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Metal Gear Solid 4Uncharted: Drakes Fortune (Spør om det Platinium!) Uncharted får du for ~150 kr på Play.com: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ne/Product.html MGS4 kostar rundt 160 kr frå The Hut inkludert frakt (£0.99 i frakt): http://www.thehut.com/hut/10032275.product Begge er Platinum-utgåver, om det av ein eller annan absurd grunn skulle ha noko å seie. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha, om spill er platinum, Classic eller noe annet rart, så er det vel ikke for coveret man kjøper? ^_^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Veit aldri med enkelte Har forresten lagt deg til på PSN no, Laland. No gjenstår det berre for deg å få nokon spel til PS3en ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha, om spill er platinum, Classic eller noe annet rart, så er det vel ikke for coveret man kjøper? ^_^ Nei, men det er utrolig stygt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Endelig litt fred, har vært fullt hus her i dag, med massevis av unger som har okkupert wiien, og tanter og unkler som det er stress å møte sammen med 1-åringen jeg passer på. Nå er det bare jeg og lille barack obama som sover bak meg -_- sidenote: yes jeg fant pennen til dsen min ute i sanden, happyfez. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg finner ingen kule å dra med. Det er litt nedtur. *rekke opp hånden* Jeg skal til Chicago i dag. Satser på at det bli heidundrandes festlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har forresten lagt deg til på PSN no, Laland. No gjenstår det berre for deg å få nokon spel til PS3en ^_^ Moro med venner! Er det noen grense for hvor mange venner en kan ha slik som på Live? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Laland, Laland :o Endret 3. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ble et litt kort innlegg å bare skrive "Moro med venner!", så jeg fant frem til en problemstilling siden jeg alikevel skulle poste. :-) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Det er pirkepirke-materiale for folk som kjeder seg i alle fall edit: husker dere ZP anmeldelsen av prototype? Her er hva Sucker Punch og det andre studioet som lager [Prototype] kom med. Skjul Endret 3. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Wow, PS3 er hardcore til å spole. Så akkurat Transporter 3 i 120x hastigheten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg finner ingen kule å dra med. Det er litt nedtur. *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet, Gormers, satt og lo av det i går ^_^ Bildet av Mercer var best! Fortjent seier til Sucker Punch og inFamous. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha, om spill er platinum, Classic eller noe annet rart, så er det vel ikke for coveret man kjøper? ^_^ Nei, men det er utrolig stygt. Så du betalar gjerne 100+ kr meir for eit cover der det ikkje står "Classics" eller "Platinum"/"Greatest Hits" på? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ble vekt av sjefen og er på jobb nå $$$$$ FTW!!! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Yay. Red Faction Guerrilla kom i posten i dag morsomt ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Og du må forhåndsbestille Uncharted 2 på GameStop, da får du U2 Beta.- Igjen. Er ikke den slutt? Skulle ha dratt på ferie etter at nettreperatøren hadde vært her, men han dukket jo ikke opp.. EDIT: Så da spør jeg igjen; Er det noen som har noen gode "tidsfordriv-spill" som jeg kan laste ned gratis til Mac'en? Har lastet ned noen småspill og greier fra Apple-downloads-siden, men det er så utrolig mange der og jeg vet ikke helt hvilke som er noe å satse på. - Offline-spill, så klar. Endret 3. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå