- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 @Ehtram: Så trist. Så hun gammel ut? Jada. Bruker og moderator-Laland er to forskjellige personer. Word. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trist? Hvis en katt har levd 17 år har hun/han mest sannsynlig hatt det utrolig fint. Jeg er likevel redd for pusen min nå, siden han egentlig er en innekatt, men siden han har vært en liten baby har han alltid hatt en så utrolig lyst til å gå ut, og derfor lot vi han. Før holdte han seg bare inne på tomten vår, men så våget han seg litt lengre ut. I det siste har han vært ute lengre og lengre perioder av gangen (av og til helt fra morgenen til kvelden.) Men, dette er den første gangen han ikke har kommet hjem igjen for å legge seg Tvillingbroren hans har aldri hatt noen særlig lyst til å bevege seg utenfor tomten vår, og han er mer glad i mat og kos. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Skal bort i tre uker nå, noen som vet om noen tidsfordriv-(gratis)spill som kan lastes ned til Macen min? Har skaffet meg Football Manager 09, men finnes det feks noe Trackmania-lignende spill (eller andre) som jeg kan dure med om det ikke skulle bli så fint vær? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Før jeg dro bort stakk jeg til næreste spillbutikk og kjøpte meg et par dritbillige bruktspill som min pc kunne kjøre, bare for å ha noe å gjøre. Funket greit det Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lar "aldri" xboxen bli igjen hjemme. Unntak: når jeg skal ut å seile. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Seiler du stor båt, jolle eller turseiling? :o Edit: Stikker til sengs nå, god natt. Endret 3. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er en koloni med tubifex worms, Laland. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Før jeg stikker.. sjekk det her! Wow, den var fet! Synd det visstnok bare er en koloni med marker av et eller annet slag edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Tubifex_tubifex Endret 3. juli 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skal bort i tre uker nå, noen som vet om noen tidsfordriv-(gratis)spill som kan lastes ned til Macen min? Har skaffet meg Football Manager 09, men finnes det feks noe Trackmania-lignende spill (eller andre) som jeg kan dure med om det ikke skulle bli så fint vær? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_freeware_video_games Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Føler meg pro nå Fikk 3 kills 10 deaths og 10 assists på HoN på andre forsøk... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tar vel kvelden jeg og da, god natt. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) legger alle seg? edit: da tar jeg kvelden. Endret 3. juli 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg får heller ikke sove Klokka er jo allerede kvart over fire, men jeg får ikke slått meg til ro... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sitter og spille Nazi Zombies (Cod:Waw) med en venn, jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Error: Du må ikke tenke det verste, han dukker nok opp når han blir sulten. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da sier jeg natta, og ha det. I morgen stikker jeg opp til et feriested på vestlandet hvor jeg blir i ca tre uker. Bort fra alt som har med nett og spilling og gjøre. Så vi skrives om tre uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå