Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat kommet hjem fra parken. Vi grillet og slikt. Men dagen ble litt annerledes enn det jeg hadde trodd. Det kom tre randoms som skulle fjerne "sløret" for øynene våre og vise oss sannheten. Aka konvertere oss til kristendommen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Velkommen etter Shampoo, fikk vite det for to dager siden lizm..

 

/bitch mode

 

arg. Post for svingende, jeg vil ikke drepe tråden. Anyways godnatta :) (Det var bare tull Shampo)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hva heter den sangen av Michael Jackson der han og mange fler i en landsby synger "..They dont really care about us"? Hater å glemme sangtittler.

Lenke til kommentar

Den ene katten vår har enda ikke kommet hjem i dag :( De to andre ligger trygt og sover på katterommet sitt, men den tredje er ikke å finne noensteds. Jeg har lagt ut et håndkle han kan ligge på, og litt mat. Heldigvis er det ikke særlig kaldt, og jeg håper han bare er på en litt lang tur... :( Noen som har noen tips til hvordan en kan klare å sove når hodet ditt er fullt av tanker?

Lenke til kommentar
Den ene katten vår har enda ikke kommet hjem i dag :( De to andre ligger trygt og sover på katterommet sitt, men den tredje er ikke å finne noensteds. Jeg har lagt ut et håndkle han kan ligge på, og litt mat. Heldigvis er det ikke særlig kaldt, og jeg håper han bare er på en litt lang tur... :( Noen som har noen tips til hvordan en kan klare å sove når hodet ditt er fullt av tanker?

Jeg sovner av å tenke på ting, jeg. Men du kan jo lese til du blir supertrøtt. Eller gjøre noe kjedelig som...å spille kabal. Eller snakke med noen om alle tankene dine i telefonen til du føler at du kan greie å sovne.

Lenke til kommentar

Nå tar jeg meg en dusj, og så legger jeg meg. Hvorfor en dusj, spør du. Vel - med 25 grader i utenfor nå så er det lett å svette. Derfor en dusj, slik at en sover hakket mer hygienisk. Skal opp tidlig for å dra på en båttur med noen venner. God natt! :-)

Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på om jeg skal på årets " Hallingmarken", en konsert over en helg i Nesbyen i Hallingdal med artister som Alexander Rydbak, Helbillies og Erik og Kriss. Var der i fjor, men det var ganske... Treigt.....

 

Når er det? Har hytte på Nesbyen, skal faktisk dit som mellomstasjon (overnatting) i morgen, på vei til vestlandet.

 

EDIT: Nettet mitt kom tidlig i dag, i går kom det ikke før halv tre. Blir nok litt gaming i natt, i morgen reiser jeg bort fra nett og PS3 i tre uker..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...