Vaenas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hjemme fra jobb nå. Lurer på om noen vet om en bra tv jeg kan kjøpe meg som ikke er så dyr. Og Benny er ikke bra mer snusk... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 To. Men jeg tyster ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 En liten gåte: Hvorfor heter det servietter? Fordi det er ting vi ser etter..? Nja.. Kan vel godkjennes, det egentlig var "Mister vi dem på bakken, så servietter." Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. Jeg føler meg slem.. Kan du tilgi meg, Laland? Er vi venner? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da er det bare å finne F5 knappen og kose meg noen timer. Takk for tipset Benny! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vel, sånn går det når èn person missbruker et tillitssystem. Tillitssystem? Profilvisninger har da virkelig ingen faktisk nyttig informasjon knyttet opp mot seg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lakus o du store lakus kanskje du kan hjelpe meg med mitt problem? Vet du om en bra billig hd-tv? Helst under 5k. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hjemme fra jobb nå. Lurer på om noen vet om en bra tv jeg kan kjøpe meg som ikke er så dyr. Og Benny er ikke bra mer snusk... Les litt lengre bak Anbefaler deg uansett å lage en tråd på "TV-apparater" på diskusjon.no, fikk mye god hjelp der når jeg kjøpte TV, og har aldri angret et sekund Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Herregud, nå lo jeg, Jonas! Jeg hørte den av Svenning ( Hvem andre? ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Under 5k? Jeg er egentlig rimelig utdatert på tv-markedet, så jeg kan ikke si så mye =/ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I`m back o.O Har vert på Senja og er kommet tilbake til en HoN invite! Oh happy days Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hyundai har endel billige tver. Jeg kjøpte min 37" full hd for 6k, men det er en utdatert model. Er uansett bedre å spare opp 2-3 tusen til ( iallefall bruka rundt 8k), da får du 42" full hd. Du kommer ikke til å sngre på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. Jeg føler meg slem.. Kan du tilgi meg, Laland? Er vi venner? Jada. Bruker og moderator-Laland er to forskjellige personer. Tillitssystem? Profilvisninger har da virkelig ingen faktisk nyttig informasjon knyttet opp mot seg. Tillitssystem som i å ikke missbruke det. Hvilket system en bruker på en ikke-ment måte er ikke viktig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hmm.. Jeg føler meg slem.. Kan du tilgi meg, Laland? Er vi venner? Jada. Bruker og moderator-Laland er to forskjellige personer. Når Laland er sur på meg er Laland sur på meg og da er jeg lei meg.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Men jeg er ikke sur på deg..? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Men jeg er ikke sur på deg..? Neinei. Men du gav utrykk for at du var det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det gjorde jeg såvisst ikke. Bestemt og sur er to forskjellige ting. :-) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jamen jeg opfattet deg som sur. Jeg er veldig følsom av og til ser du. Edit: Spesielt når det er en jeg ser opp til som virker sur. Edit2: Nå må vi stoppe å spamme ned SO1.. Endret 2. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vaenas, skal du ha 32", 37" eller 40"? Du får en kanon 32" til 5K. På 37/40" kan du nok gjøre gode kjøp til under 5K på utgående modeller. Er du åpen for plasma (Har det selv, null stress til gaming!) så er det derimot mye flere valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå