- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) En liten gutt gikk tur i byen sammen med sin far. I det de passerer horehuset stillte gutten et spørsmål... – Pappa, hva er det? – Det er et horehus, svarer faren. – Pappa, hva er et horehus...? – Det er et sted der menn får det beste de vet, svarer faren. Så går de hjem, kvelden kommer, og gutten kryper til køys. Men han er sprekkeferdig av nysgjerrighet, står opp, og klatrer ut vinduet, og går til horehuset for å finne ut av hva som er det beste menn vet. Der tas han imot av en av jentene, som spør hva en liten gutt som ham selv gjør her... – Jeg vil ha det beste menn vet!, sa gutten. Hun tenker seg om et øyeblikk, tar gutten med til kjøkkenet, og smører tre solide brødskiver med honning. Gutten stapper henrykt i seg, men er stappmett etter den andre skiven. Men honningen er så god at han slikker den av den siste brødskiva. Glad og fornøyd går han hjem. Vel hjemme er foreldrene forferdet over guttens forsvinning, og spør bekymret om hvor han har vært... – Jeg har vært på horehuset og fått det beste menn vet. Jeg klarte to, men den tredje måtte jeg slikke...! Endret 2. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 HCG da! Du skal ikke vite om sånt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er litt kul da! Ser det hele for meg i hode... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er litt kul da! Ser det hele for meg i hode... desverre, jeg også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg ser på Batman TDK for gang nr 1000 med bestefar och lillesøster. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så Batman Begins for noen dager siden, utrolig hvor mye bedre TDK egentlig er. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Laland, sjekk profilvisningene dine. B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva skjer med at de økte så mye da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Driver du på med forumsnusk? Det syns jeg ærlig talt ikke noe om. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei. Kan du si hvordan du gjør det slik at jeg kan ta det opp med ledelsen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjære vakre vene. Du har ikke så veldig mye å gjøre, du? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ble drept i L4D. Holdt bare inne i max 40-50 sekunder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så Batman Begins for noen dager siden, utrolig hvor mye bedre TDK egentlig er. Helt enig. Håper virkelig det blir en ny batmanfilm med JD som The Riddler. En liten gåte: Hvorfor heter det servietter? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror jeg skal varsle admin om hacks brukes på profilvisninger. Er det noen som egentlig bryr seg om profilvisinger? Du selv sa at vi ikke skulle velge Ethram i Mission "Etellerannet" (hvor vi spammer kommentarboksen til folk) fordi hun ville gå forbi deg i profilvisninger En liten gåte: Hvorfor heter det servietter? Fordi det er ting vi ser etter..? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå som vi vet hvor lett manipulerbare antall profilvisniner er, så er de fullstendig ubrukelige. En IP-adresse/bruker sperre burde innføres, eller så burde de fjernes helt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vel, sånn går det når èn person missbruker et tillitssystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå