Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter i badeshorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne og jeg drikker kald Cola. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager.

Lenke til kommentar
Jeg sitter i badeshorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne og jeg drikker kald Cola. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager.

Jeg sitter i shorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne med en vifte på og jeg drikker kald iste. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager.

 

:) Takk nå slapp jeg å skrive alt dette!

Lakus er en god venn å ha!

Lenke til kommentar
drugiS bryr seg. Han bryr seg mest av alle på hele forumet.

Hei hei hei. Jeg vil ha meg frabedt at du sprer løgner om meg, spesielt når jeg befinner meg i en helt annen tidssone uten mulighet til å forsvare meg. Og nei, jeg bryr meg ikke om profilvisninger.

 

Amerikansk TV er forresten episk. På hotellrommet har vi to forskjellige kanaler som viser rettsaker. I den første var det en som saksøkte søsteren sin fordi hun hadde revet i stykker klærne hennes. I den andre var det en mann som mente at kona tilbrakte mer tid sammen med barnebarna deres, derfor ville han skilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...