Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Head_Hunter er på toppen, merkelig nok. Wow da. Sjekket for et par dager siden, og da var han ikke på rad 2 engang.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Ny og awesome ownage prank! bak-aaa! Endret 2. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den hønelyden fikk meg til å le høyt, haha! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå gamer jeg L4D med Skatekongen og Mmmmmmmmmmmmmmmathias. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg sitter i badeshorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne og jeg drikker kald Cola. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg sitter i badeshorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne og jeg drikker kald Cola. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager. Jeg sitter i shorts og med bar overkropp, alle vinduene mine er vidåpne med en vifte på og jeg drikker kald iste. Likevel er det varmt nok til å få meg til å svette. Det er sinnssykt deilig egentlig, men også litt for mye av det gode da det på jobb rett og slett er så varmt at man jobber for sakte og ender opp med en hel haug med klager. Takk nå slapp jeg å skrive alt dette! Lakus er en god venn å ha! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Iste? Har du gått tom for frukt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror jeg skal varsle admin om hacks brukes på profilvisninger. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Neida skal lage det snart men kjøpte en iste i butikken i ste fordi jeg ante at jeg ikke hadde isbiter hjemme. Så derfor iste! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Whats up doc ? Elsker looney tunes Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Beh, den prankcall'n var ikke noe morsom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tror jeg skal varsle admin om hacks brukes på profilvisninger. Er det noen som egentlig bryr seg om profilvisinger? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 drugiS bryr seg. Han bryr seg mest av alle på hele forumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Èn er en liten pris å betale i den store sammenheng. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dumme quiz drit i super mario rpg, får meg til å føle meg dum < Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 drugiS bryr seg. Han bryr seg mest av alle på hele forumet. Hei hei hei. Jeg vil ha meg frabedt at du sprer løgner om meg, spesielt når jeg befinner meg i en helt annen tidssone uten mulighet til å forsvare meg. Og nei, jeg bryr meg ikke om profilvisninger. Amerikansk TV er forresten episk. På hotellrommet har vi to forskjellige kanaler som viser rettsaker. I den første var det en som saksøkte søsteren sin fordi hun hadde revet i stykker klærne hennes. I den andre var det en mann som mente at kona tilbrakte mer tid sammen med barnebarna deres, derfor ville han skilles. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trodde det var omvendt-dagen idag, så beklager det. :-) Du må se på Judge Judy! Det er awesome. Episk er forresten heller ikke korrekt ord i den sammenhengen. Prøv å saksøk noen mens du er der du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå