Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det tenkte jeg egentlig.Jeg husker jeg og søsteren min oppdaget han for noen år siden og ble Frelst. Han kom på andre plass i tysk idol. Jeg kom meg heldigvis over det stadiet, men hun forsatte i samme retning med Tokio Hotel... (Lakus minte meg på denne sangen med å skrive" she drives me Crazy") No offence til noen men du skal være glad du kom over det stadiet Ehtram. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Spiderman med Spiderkid Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Belive me I am Kommet inn i et mye bedre stadium. Endret 3. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er det Whovian stadiet du tenker på? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Avataren din, GV. Er det han lille fyren i Top Gear? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, det e ikkje hamsteren nei Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Anntar det er samme fyr som Ehtram har. Han fra Dr. Who. Am I right? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 It's the Doctor yeah. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Tenkte meg det ja. Hadde et vagt minne, men så har jeg bare sett sesong 1 og litt av 2. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Kom nettopp hjem fra skolen ^_^ Hvordan går det folkens? Sitter her med en rapport som skal leveres i morgen og skal på trening i morgen, så blir en travel dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Da var skidagen over, og bussen er igang. Fyfaen som jeg irriterer meg over de som ikke kan stå på ski, og bruker hele løypa i en svart bakke. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Da må du se de om igjen ,samt serie 3 og 4 RoR, ettersom det er en utrolig utrolig bra serie. serie 2 har forresten akkurat begynt å gå på BBC Entertainment(prime) kl.20.00 hver søndag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Takk! Skal prøve å få det med meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Kommet hjem fra skolen nå, men nå er det den stygge innleveringen i (K)RL(E) til i morgen som må gjøres. Boken min er attpåtil på nynorsk, som den eneste i klassen, så dette blir gøy.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har vært på Postkontoret og hentet Sennheiser CX300 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) jeg er feridg med jobben Endret 3. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har mistet mobilen.. Så jævlig stress... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Huff, Matteprøve i morgen Øve eller spille det splitters nye Halo Wars? EDIT: Hvordan gjør man et deleregnestykke i Excel? Endret 3. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå