Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har 6 invites til heroes of newerth closed beta. Noen som har lyst på? :) (PS: Det er ufattelig gøy når man spiller med andre norske folk, og ikke overlegne, arrogante idioter!)

 

Har 4 invitasjoner igjen. Noen andre som har lyst til å prøve? :) (Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir ;) )

 

Edit: 3 invites igjen nå.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Care.

Jaja, kunne ikke forvente noe annet en det fra deg. :rolleyes:

 

Nå må jeg ut på den jævla båten igjenn, i 3 dager. Orker ikke, men foreldredrene mine sier det er en del av det å vokse opp. Hva eff har båttur med å vokse opp å gjøre?

 

Jeg kan ta en BETA kode på PM, men får ikke spillt før om 3 dager.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Nå må jeg ut på den jævla båten igjenn, i 3 dager. Orker ikke, men foreldredrene mine sier det er en del av det å vokse opp. Hva eff har båttur med å vokse opp å gjøre?

La meg fortelle deg noe. Jeg var en gang en helt annen person, hadde ikke venner, ikke humor og var veldig svak. Også - dro jeg på båttur med pappa i en uke. Når jeg kom tilbake fikk jeg venner, kjæreste, ble komiker og vant skolemesterskapet i boksing. En båttur... forandrer liv!

 

:p

Lenke til kommentar
Noen som vet om en bra tv jeg kan kjøpe? Har fått masse penger nå i lønn og tenker jeg skal skaffe meg tv.

Samsung 40A796 - Knall LED tv til en overkommelig pris.

 

A796 er jo en utgående modell da :) Ville heller sjekket ut noen av de nye modellene. F.eks. Samsung sin B653, der har de fått et nytt 100HZ system som skal funke veldig bra, og fjerne mye av hakkingen som LCD sliter med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...