Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Meh. Jeg har vært ute på den nye båten vår. Jeg liker det ikke. Det er vått i havet.

Er det? :huh:

 

Uansett - GOOD MORNING!!!! Våkna med det verste morrabrødet ever, og dassen(og området rundt dassen) fikk kjørt seg :mellow:

 

Takk. Det var noe jeg virkelig trengte å høre! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer.

Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer.

Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. :)

 

Deilig :) Kult med ignorante/hyggelige butikkarbeidere.

 

En ting til.. Takk iharal. :ph34r:

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer.

Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. :)

 

Deilig :) Kult med ignorante/hyggelige butikkarbeidere.

 

En ting til.. Takk iharal. :ph34r:

 

I stedet for å legge ut et langt intetsigende innlegg med min mening ang. saken, så kan du/de som faktisk vil vite det lese den: her.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

God morgen folkens. Jeg våknet av at sola sto og steke mot vinduet mitt (temperaturmåleren i andre etasje som også peker mot samme retning viste 39,8 grader :o) og jeg svettet værre enn en gris. Jeg fant ut at jeg ikke orket å stå opp i den syke varmen så jeg gikk ned på rommet og la meg i sengen igjen :p Våknet for en halvtime siden, og siden da har jeg rukket å lage en kopp cappucino (var sånn halvveis vellykket) og spist noe brød.

 

Det er egentlig alt jeg har gjort i dag!

Hva driver dere med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...