Apno Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Meh. Jeg har vært ute på den nye båten vår. Jeg liker det ikke. Det er vått i havet. Er det? Uansett - GOOD MORNING!!!! Våkna med det verste morrabrødet ever, og dassen(og området rundt dassen) fikk kjørt seg Takk. Det var noe jeg virkelig trengte å høre! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Villanden og Hagen Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer. Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer. Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. Deilig Kult med ignorante/hyggelige butikkarbeidere. En ting til.. Takk iharal. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Wow, iharal, nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan jobbe gratis i butikken. For å få noe annet å tenke på. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 xD Hmm.. skal bort i noen dager, og kan ikke være på forumet! MISS ME! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Da har jeg vært på gamestop og kjøpt call of juarez: bound in blood og har spilt det rundt en time. Flott spill, men selv på medium tåler fiendene mye og jeg dør fort. Må vel venne meg til dekningssystemer. Gikk fint i butikken, fyren bak spurte ikke om leg eller noe. Deilig Kult med ignorante/hyggelige butikkarbeidere. En ting til.. Takk iharal. I stedet for å legge ut et langt intetsigende innlegg med min mening ang. saken, så kan du/de som faktisk vil vite det lese den: her. Endret 2. juli 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 God morgen folkens. Jeg våknet av at sola sto og steke mot vinduet mitt (temperaturmåleren i andre etasje som også peker mot samme retning viste 39,8 grader :o) og jeg svettet værre enn en gris. Jeg fant ut at jeg ikke orket å stå opp i den syke varmen så jeg gikk ned på rommet og la meg i sengen igjen Våknet for en halvtime siden, og siden da har jeg rukket å lage en kopp cappucino (var sånn halvveis vellykket) og spist noe brød. Det er egentlig alt jeg har gjort i dag! Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Holder på å pakke i campingvognen. Reiser i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor er det dere reiser da, Ehtram? ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det vil morgendagen vise. Men det står mellom Seljord og Kragerø akkurat nå. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har 6 invites til heroes of newerth closed beta. Noen som har lyst på? (PS: Det er ufattelig gøy når man spiller med andre norske folk, og ikke overlegne, arrogante idioter!) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 jeg tar gjerne imot, Error. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hand me an invite, Error. Endret 2. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg fikk aldri sjakksettet til Atsjonas Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trenger mailen din på PM HCG. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det vil morgendagen vise. Men det står mellom Seljord og Kragerø akkurat nå. ^_^ Kom til Kragerø! Perlen blant kystbyene ønsker dere velkommen! Har en venninne som jobber på en campingplass her, attpåtil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå