Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firefox er sånn at hvis jeg skrur programmet av og så på igjen har jeg de samme "tabsene" oppe fortsatt. Gjelder dette også hvis jeg skrur av pc'en? (Har masse irriterende blå lys på PC'en, og jeg skal sove, men har også oppe mange tabs med forskjellige fete t-skjorter som jeg vurderer å kjøpe.)

bokmerke?

Lenke til kommentar
Jeg er så god med analogsticken jo men de andre er ikke det... De har faktisk tunet opp vanskligheten på konsoll-versjonen fra release. I beta på pc var expert så lett at jeg klarte det på første forsøk. Samme med Konsoll versjonen rett etter release. -------------------

Hva gjør den stripen av bindestreker der?

 

Jeg skulle skrive noe mer, å en setning starter med en stor bokstav så jeg skulle holde inn shift (noe som ble en -) for å skrive men så gadd jeg ikke likevel og postet uten å se over posten.

Lenke til kommentar
Firefox er sånn at hvis jeg skrur programmet av og så på igjen har jeg de samme "tabsene" oppe fortsatt. Gjelder dette også hvis jeg skrur av pc'en? (Har masse irriterende blå lys på PC'en, og jeg skal sove, men har også oppe mange tabs med forskjellige fete t-skjorter som jeg vurderer å kjøpe.)

 

Bruk Opera :D Der kan du lukke programmet og alle er oppe selv om du slår av maskinen.

Lenke til kommentar

Gooood Morgen mine kjære forumhorer!

 

Da er jeg stått opp, skal spise litt mat og spamme litt på forumet, før jeg slenger meg på bussen for å kjøpe call of juarez: bound in blood som jeg gleder meg vilt til. Fanken at jeg ikke forhåndsbestilte det.

 

Jeg lurer veldig på om jeg skal på årets " Hallingmarken", en konsert over en helg i Nesbyen i Hallingdal med artister som Alexander Rydbak, Helbillies og Erik og Kriss. Var der i fjor, men det var ganske... Treigt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...