teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fancy. Jeg vil game L4D. Vi har en ledig spot. Noen joiner? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har brukt over 800 spenn i dag. : p Jeg brukte 5000 igår :/ Hvordan gikk jobben idag/igår forresten? Jeg stt ved siden av en mann som var mer mann enn Vin Diesel, Arnold Swarchneger og en stor mann til. Han hadde kropp som var nesten prikk lik Diesel, men den var mye mer "mannete", med både gigantidke arr og bandasje rubdt venstre hånd som kom sikkert etter at han banket opp en hel gjeng på minst 10 mann for noen dager siden. Dessuten så jeg John Carew på Gardermoen, herre min caps han var høy, kjekk og muskeløs! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ble du kåt på ham, Atsjonas? Faen, så digg sjokolade er <3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som vet om en bra tv jeg kan kjøpe? Har fått masse penger nå i lønn og tenker jeg skal skaffe meg tv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ble du kåt på ham, Atsjonas? Faen, så digg sjokolade er <3 Nei jeg er ikke odepfil. See what i did there? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ah... Har L4D til xbox jeg. Kjipt. Hvordan er det med L4D på Xbox egentlig? Spiller de fleste Expert som på PC eller løper dere rundt på Normal fordi det er så jævlig vanskelig å sikte ordentlig? Ble du kåt på ham, Atsjonas? Samme tenkte jeg... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Sånn. Nå har jeg kjøpt den feteste rifla i Mass Effect. Nå kan jeg sove med god samvittighet. God natt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skal på fancy bankett nå. Jeg har tatt på meg mørk dress og greier. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei jeg er ikke odepfil. See what i did there? typo? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ah... Har L4D til xbox jeg. Kjipt. Hvordan er det med L4D på Xbox egentlig? Spiller de fleste Expert som på PC eller løper dere rundt på Normal fordi det er så jævlig vanskelig å sikte ordentlig? Nei vi spiller på Expert vi også det er bare litt mer krevende. Men med litt øving eier man med xbox kontrollen, må seff ha sens til det høyeste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei, han skrev "pedo" baklengs i "pedofili". Han mente sikkert teleiofili, som vil si at barn tiltrekkes seksuelt av voksne. Da gikk jeg, ha det bra. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei vi spiller på Expert vi også det er bare litt mer krevende. Men med litt øving eier man med xbox kontrollen, må seff ha sens til det høyeste. Hmmm... kanskje Valve har tonet ned vanskeligheten på konsoll-versjonen? Dere kan da umulig være så gode med analogsticken o_O Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er så god med analogsticken jo men de andre er ikke det... De har faktisk tunet opp vanskligheten på konsoll-versjonen fra release. I beta på pc var expert så lett at jeg klarte det på første forsøk. Samme med Konsoll versjonen rett etter release. ------------------- Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Random fact of the day: Visste du at ordet venn-diagram ikke kommer fra at de to sirkelen du sammenligner hverandre med er "venner" men fordi han som fant på venn-diagramet het Venn til etternavn? :o Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er så god med analogsticken jo men de andre er ikke det... De har faktisk tunet opp vanskligheten på konsoll-versjonen fra release. I beta på pc var expert så lett at jeg klarte det på første forsøk. Samme med Konsoll versjonen rett etter release. ------------------- Hva gjør den stripen av bindestreker der? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Morsom fakta det, Error. Nå legger jeg meg. God natt! :-) Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Firefox er sånn at hvis jeg skrur programmet av og så på igjen har jeg de samme "tabsene" oppe fortsatt. Gjelder dette også hvis jeg skrur av pc'en? (Har masse irriterende blå lys på PC'en, og jeg skal sove, men har også oppe mange tabs med forskjellige fete t-skjorter som jeg vurderer å kjøpe.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå