Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg har brukt over 800 spenn i dag. : p

Jeg brukte 5000 igår :/ Hvordan gikk jobben idag/igår forresten?

 

Jeg stt ved siden av en mann som var mer mann enn Vin Diesel, Arnold Swarchneger og en stor mann til. Han hadde kropp som var nesten prikk lik Diesel, men den var mye mer "mannete", med både gigantidke arr og bandasje rubdt venstre hånd som kom sikkert etter at han banket opp en hel gjeng på minst 10 mann for noen dager siden. Dessuten så jeg John Carew på Gardermoen, herre min caps han var høy, kjekk og muskeløs!

Lenke til kommentar
Ah... Har L4D til xbox jeg.

Kjipt.

Hvordan er det med L4D på Xbox egentlig? Spiller de fleste Expert som på PC eller løper dere rundt på Normal fordi det er så jævlig vanskelig å sikte ordentlig?

 

 

Nei vi spiller på Expert vi også det er bare litt mer krevende. Men med litt øving eier man med xbox kontrollen, må seff ha sens til det høyeste.

Lenke til kommentar

Jeg er så god med analogsticken jo men de andre er ikke det... De har faktisk tunet opp vanskligheten på konsoll-versjonen fra release. I beta på pc var expert så lett at jeg klarte det på første forsøk. Samme med Konsoll versjonen rett etter release. -------------------

Lenke til kommentar
Jeg er så god med analogsticken jo men de andre er ikke det... De har faktisk tunet opp vanskligheten på konsoll-versjonen fra release. I beta på pc var expert så lett at jeg klarte det på første forsøk. Samme med Konsoll versjonen rett etter release. -------------------

Hva gjør den stripen av bindestreker der?

Lenke til kommentar

Firefox er sånn at hvis jeg skrur programmet av og så på igjen har jeg de samme "tabsene" oppe fortsatt. Gjelder dette også hvis jeg skrur av pc'en? (Har masse irriterende blå lys på PC'en, og jeg skal sove, men har også oppe mange tabs med forskjellige fete t-skjorter som jeg vurderer å kjøpe.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...