Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du skulle gått bort og begynt å befølt henne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Haha ja. Tatt henne med meg inn for å "snakke om ungen" hennes liksom Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du skulle spurt om hun har lyst på flere unger. *ninjasmiley* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har brukt over 800 spenn i dag. : p Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå er det ikke så alt for lenge til jeg flytter til Bergen igjen. ;o Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Yes! iharal fikk avataren sin tilbake! Dagens høydepunkt? Vel, i dag har jeg vært på kinarestaurant. Nå skal jeg kule'n( B) ) resten av kvelden med pc og xbox Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 God kveld forumfolk! Jeg har vært på båttur med mormor, morfar og lillesøsteren min i dag. Det var veldig hyggelig Akkurat nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en HoN match eller om jeg skal gjøre noe annet. Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hva gjør folket ? Hører på det nye albumet til Killswitch Engage Endret 1. juli 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg. Var det et paradise? Hoho På ingen måte. Jeg ble nesten sint på dem, selv om de var veldig hyggelige og jeg fikk komme hjem til en familie og spise hos dem. Den eneste grunnen til at de lever gammeldags er noen vers i bibelen som nevner at man skal leve adskilt fra verden. Det har de tolket på sin måte, og derfor vil de gjøre ting annerledes enn resten av verden. De er ikke imot ny teknologi, de må bare passe på at de bruker andre ting enn det som er vanlig. Nå er elektrisitet vanlig i alle hjem, derfor bruker de gass istedenfor. Siden moderne bønder bruker traktor, bruker de hester i jordbruket. De har heller ikke telefon i huset, dette er også fordi de mener det kan ødelegge samholdet i samfunnet. Det virket ganske sært å bare leve sånn for å ha det annerledes, tviler på at bibelen mente at de skulle bruke gasskomfyr istedenfor en som brukte elektrisitet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Eide drugiS hardt i Gears of war kafeen B) :P Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ehh, jeg sa at jeg gledet meg til å spille med deg, og du sa at jeg ikke hadde noen argumenter? Verste svada jeg har hørt i hvert fall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg trodde du var ironisk.. du blokka jo communications på LIVE med meg fordi jeg var så irriterende? ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ironisk, nei. Jeg blokkerte bare fordi jeg var syk, hadde slept meg bort til TV-en og plutselig ramlet det inn 68 party invites. Jeg var ikke i humør til det akkurat da, men når jeg tenker tilbake på det var det ganske koselig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jippi, har skaffet meg nok penger til å kjøpe call of juarez:bound in blood i morgen. Fikk ordna en sommerbonus med muttern Nå gjelder det bare å få kjøpt spillet i butikken, ergo få de ansatte til selge spillet til meg som er under grensen. Men det går nok greit Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kjøpte Fallout 3 i butikk uten problemer. Ikke vanskelig når man er høy Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Spørs vel på hvem som er i kassa. Jeg har både blitt nekta 16+ og fått kjøpe 18+ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Aldri hatt problem med å kjøpe spill for 18 års grense jeg. Har ikke kjøpt så mange at det gjør noe men folk spør aldri om alderen min. Men tilbake fra jobb og lurer på hva jeg skal ha til middag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Spørs vel på hvem som er i kassa. Jeg har både blitt nekta 16+ og fått kjøpe 18+ Din "gode" venn Noral fra GR jobber hos gamestop og selger meg alle spill, men han har sluttet der. Han nevnte likevell navnene på enkelte ansatte som ikke bryr seg i det hele tatt. Går nok fint Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noral er min venn! Han er faktisk veldig grei, har jeg fått erfare Du har vel kanskje sett at jeg lagde nye bruker på GR, Paisley? Jeg tror jammen jeg henger mer på GR enn gamer for tiden :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå