Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg.

Var det et paradise? Hoho

På ingen måte. Jeg ble nesten sint på dem, selv om de var veldig hyggelige og jeg fikk komme hjem til en familie og spise hos dem. Den eneste grunnen til at de lever gammeldags er noen vers i bibelen som nevner at man skal leve adskilt fra verden. Det har de tolket på sin måte, og derfor vil de gjøre ting annerledes enn resten av verden. De er ikke imot ny teknologi, de må bare passe på at de bruker andre ting enn det som er vanlig.

 

Nå er elektrisitet vanlig i alle hjem, derfor bruker de gass istedenfor. Siden moderne bønder bruker traktor, bruker de hester i jordbruket. De har heller ikke telefon i huset, dette er også fordi de mener det kan ødelegge samholdet i samfunnet. Det virket ganske sært å bare leve sånn for å ha det annerledes, tviler på at bibelen mente at de skulle bruke gasskomfyr istedenfor en som brukte elektrisitet.

Lenke til kommentar

Jippi, har skaffet meg nok penger til å kjøpe call of juarez:bound in blood i morgen. Fikk ordna en sommerbonus med muttern

 

Nå gjelder det bare å få kjøpt spillet i butikken, ergo få de ansatte til selge spillet til meg som er under grensen. Men det går nok greit :)

Lenke til kommentar
Spørs vel på hvem som er i kassa. Jeg har både blitt nekta 16+ og fått kjøpe 18+

 

Din "gode" venn Noral fra GR jobber hos gamestop og selger meg alle spill, men han har sluttet der. Han nevnte likevell navnene på enkelte ansatte som ikke bryr seg i det hele tatt. Går nok fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...