Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har kjøpt Dungeons and Dragons, og no har eg nokre dagar med lesestoff (2-300 sider Monster Manual, 2-300 sider DM Guide og 2-300 sider Players Handbook). Eg kom akuratt på at eg må vite om eg skal vere DM, eller om han andre skal vere det. For viss eg ikkje skal vere DM, så treng eg ikkje lese DM Guide, og viss eg skal vere det så treng eg ikkje lese PH like nøyaktig (Det kan han ta seg av, da)

Lenke til kommentar

HJELP! Jeg sitter å hører på musikk via Spotify i bakgrunnen her og plutselig merker jeg at det er Miley Cyrus som står og ødelegger høyttalerne mine. Heldigvis fikk jeg skrudd det av før det ble merkbare skader, men bare det å vite at de har vært rørt av hennes stemme forstyrrer meg.

Lenke til kommentar
Og jeg sitter å koser meg med penisen min. Er det lov å si sånt her?

 

 

HJELP! Jeg sitter å hører på musikk via Spotify i bakgrunnen her og plutselig merker jeg at det er Miley Cyrus som står og ødelegger høyttalerne mine. Heldigvis fikk jeg skrudd det av før det ble merkbare skader, men bare det å vite at de har vært rørt av hennes stemme forstyrrer meg.

 

hører musikk og leker samtidig?

Lenke til kommentar
Nei, jeg beordret kapteinen i over to timer.

Er ikke det normalt da? :huh:

 

Jeg har jordbær OG iskrem. Må være i drømmeland jeg. Ikke minst har jeg fått siste karakteren min, og det ble en B. En god dag idag med andre ord.

Kan nesten ikke bli bedre enn det!

 

God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg.

Koselig å ha deg på besøk!

first i was: :o then i was: :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg.

Var det et paradise? Hoho

 

nå er Jonas på gardermoen og venter på at flyet skal gå avgårde til Molde. Selvfølgelih rett etter min nye pces ankomst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...