- FuzioN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå sitter jeg å koser meg med godteri fra PShop.no! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Og jeg sitter å koser meg med penisen min. Er det lov å si sånt her? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Eg har kjøpt Dungeons and Dragons, og no har eg nokre dagar med lesestoff (2-300 sider Monster Manual, 2-300 sider DM Guide og 2-300 sider Players Handbook). Eg kom akuratt på at eg må vite om eg skal vere DM, eller om han andre skal vere det. For viss eg ikkje skal vere DM, så treng eg ikkje lese DM Guide, og viss eg skal vere det så treng eg ikkje lese PH like nøyaktig (Det kan han ta seg av, da) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Og jeg sitter å koser meg med penisen min. Er det lov å si sånt her? På midten av dagen? Er ikke det litt uvanlig? neeeeevermindd Endret 1. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noooo, hvor er pennen til DSen > Ikke no mer mysterieløsing med prof. layton ute i skyggen før jeg kjøper nye penner i butikken... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 HJELP! Jeg sitter å hører på musikk via Spotify i bakgrunnen her og plutselig merker jeg at det er Miley Cyrus som står og ødelegger høyttalerne mine. Heldigvis fikk jeg skrudd det av før det ble merkbare skader, men bare det å vite at de har vært rørt av hennes stemme forstyrrer meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Du sitter og hører. Endret 1. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Yes! iharal fikk avataren sin tilbake! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I dag så jeg "rett hjem" på en mor i barnehagen. Litt kort skjørt og en truse som tydeligvis ikke var på hennes lag. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var det noe å se på da AltF4? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Og jeg sitter å koser meg med penisen min. Er det lov å si sånt her? HJELP! Jeg sitter å hører på musikk via Spotify i bakgrunnen her og plutselig merker jeg at det er Miley Cyrus som står og ødelegger høyttalerne mine. Heldigvis fikk jeg skrudd det av før det ble merkbare skader, men bare det å vite at de har vært rørt av hennes stemme forstyrrer meg. hører musikk og leker samtidig? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Han "koste" med "lillemann" klokka 17:37 Han ødela nesten høttalerene sine klokka 19:30 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei, jeg beordret kapteinen i over to timer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har jordbær OG iskrem. Må være i drømmeland jeg. Ikke minst har jeg fått siste karakteren min, og det ble en B. En god dag idag med andre ord. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg. Koselig å ha deg på besøk! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nei, jeg beordret kapteinen i over to timer. Er ikke det normalt da? Jeg har jordbær OG iskrem. Må være i drømmeland jeg. Ikke minst har jeg fått siste karakteren min, og det ble en B. En god dag idag med andre ord. Kan nesten ikke bli bedre enn det! God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg. Koselig å ha deg på besøk! first i was: :o then i was: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 God morgen. I dag skal jeg besøke Amish-folket. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg. Var det et paradise? Hoho nå er Jonas på gardermoen og venter på at flyet skal gå avgårde til Molde. Selvfølgelih rett etter min nye pces ankomst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var det noe å se på da AltF4? Næh. Jeg passet i grunnen på å ikke stirre og hun satt på huk bare et par sekunder. Kan vel si det slik at hun hadde tatt mer enn bare bikinilinja! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Næh. Jeg passet i grunnen på å ikke stirre og hun satt på huk bare et par sekunder. Kan vel si det slik at hun hadde tatt mer enn bare bikinilinja! *Grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå