Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Herlig, da kan jeg sove trygt. Natta for siste gang i kveld Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Siden ingen har Sigma blir det ikke noe morsom historie God natt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Odins øye ser dere når dere sover, så hold henda unna snabelen. Ellers komme pippel og pumpin å snappern av. O Odins øye må du våke over meg mens jeg sover å garantere god søvn og at ingen bryter seg inn å tar pc, x360, tv, headsett, kamera og ingenting annet i huset mens jeg sover. God natt folkens og Odin ser dere! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og der døde forumet. Er det bare meg som skal sitte oppe i natt? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, får ikke sove før om en time uansett jeg så... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nei jeg har bare vært fralogget pga det er bare da jeg får gjort noe konstruktivt. Som f. eks gym leksene^^, ferdig nå. Men jeg SKAL legge meg snart. Sitter bare oppe og hører på bizarr musikk av amon tobin og skriver på skype atm. Endret 2. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Faen, jeg sitter her enda. Får noia av at Tor stirrer på meg fra kjerra si Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Prøver å komme på noe relatert å si, men jeg har ingenting... ZZZZzzz Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det bare meg, eller er det utrolig lite aktivitet på dette forumet i kveld? <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 kan godt være... Jeg vet selv jeg er nokså sliten av å gjøre ikke noe! Men uansett så skal jeg gå å legge meg nå tenker jeg:-) God natt da! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Her sitter jeg for meg selv og synger "all by my seeeeeeeeeeeeeeeelv" og så ser jeg til min store overalskelse...wow...en annen bruker? her inne?.. men neida, han går og legger seg igjen. God natt Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Da stikker jeg også til køys. (se jeg snakker med meg selv) Endret 3. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mitt første innlegg i denne tråden noensinne. Men liten trøst at jeg kom, for jeg må gå like fort igjen. Skal se noen episoder av Alle Elsker Raymond før jeg tar kvelden Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 God morgen folkens! Er utrolig godt humør etter å ha lagt meg klokken ni i går Håper dere får en fin start på dagen Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har omgangssyken Ikke så fin start på dagen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jonas sitter på en buss og ser på Tropic Thunder Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 God morgen folkens! Er utrolig godt humør etter å ha lagt meg klokken ni i går Håper dere får en fin start på dagen Det har vi Genetics OPP Å STÅ FOLKENS! Det er nok en fin overskyet dag. Be happy people. Vaenas out! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vaenas har og/å feil Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) jeg har hjemmedag i dag, lage litt mat og skrive en rapport og that's it. ville heller hatt skole :/ Endret 3. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå