Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DU MÅTTE GÅ PERSONLIG? HVA?

Personlig? Jeg påpeker at du kanskje har satt deg ligg fast når det gjelder argumentasjon og krangelen du prøver å by opp til.

Det virker som iharal er trøtt, og lar dette gå ut over vår kjære moderator.

Sånn er det gjerne når en blir overtrøtt. Kan ikke klandre ham for det han gjør eller sier så sent. :-)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Personlig? Jeg påpeker at du kanskje har satt deg ligg fast når det gjelder argumentasjon og krangelen du prøver å by opp til.

THERE YOU GO! Mer personlig.. får man det ikke!

Sånn er det gjerne når en blir overtrøtt. Kan ikke klandre ham for det han gjør eller sier så sent. :-)

Jeg må le! JA DU HØRER RIKTIG! LE! :lol: :lol: HAHAHAHAHAHAH! JEG LER! JEG LER! :lol:! HAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar
THERE YOU GO! Mer personlig.. får man det ikke!

Skulle nok ha funnet på noe, hadde jeg orket å krangle med deg.

Jeg må le! JA DU HØRER RIKTIG! LE! :lol: :lol: HAHAHAHAHAHAH! JEG LER! JEG LER! :lol:! HAHAHAHAHA!

Å le er en reaksjon for når du er nervøs og ikke vet hvordan du skal håndtere en situasjon. I tillegg til humor.

:-)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Skulle nok ha funnet på noe, hadde jeg orket å krangle med deg.

I smell.. *sniff* chicken?

Å le er en reaksjon for når du er nervøs og ikke vet hvordan du skal håndtere en situasjon. I tillegg til humor.

:-)

Dette er da fullstendig irrelevant i forhold til Elefanters posisjon i Kenya? :huh:

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
I smell.. *sniff* chicken?

Da ville jeg skrudd av komfyren, ovnen eller mikrobølgeovnen. Det er ikke så greit å passe på slikt når en er hjemme alene.

Dette er da fullstendig irrelevant i forhold til Elefanters posisjon i Kenya? :huh:

Det har du rett i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...