Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah... Det ja. Nei vi var 3 stk i hver gruppe, Samtidig skulle vi ha en egen trenings sesjon i gymmen. Jeg som personen jeg er var jo seff på gruppe med jentene. Vel det var nå slik at de skrev alt i den også, så på dagen da vi skulle levere lappen og sånt så kommer de bort til meg gir meg lappen og ber meg levere den så jeg tenker ikke noe mer på det, og under gymmen gjett hvem som ikke er der... Ja du hadde riktig. Jeg måtte jo bare levere lappen ogsånt også skulle læreren trekke ut 2 grupper som skulle ha halve gymtimen hver, og gjett hvem han trakk ut. Yes you guessed it again, så sier jeg bare "Å faen. Hei kan jeg få den lappen jeg vet'a'fan de skrev på lappen" Læreren ler selvfølgelig da siden jeg ikke engang vet hva jeg skal ha, så starter jeg går igjennom ting og slikt, totalt sett gikk det egentlig ganske bra. Læreren er fornøyd, elevene var dritt sure på meg og utslitt til de grader og jeg fikk pluss i boka for å være ærlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Før jul hadde vi noen oppgaver vi måtte levere inn over nett. De var som regel veldig simple, og tok bare fem minutter å gjøre pga spørsmåla var slik som "hva er kondisjon", og definisjonen stod markert veldig tydelig i boka. Men pga jeg ikke skrev fyldig nok, så trakk det litt ned på karakteren jeg fikk til jul Huff. Da har du en vesentlig strengere gymlærer enn jeg hadde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says.. Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå Haha, det så jeg ikke før nå! Skal legge meg snart jeg også.. fikk ikke lest til prøva Jeg har matteprøve. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says.. Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå Haha, det så jeg ikke før nå! Skal legge meg snart jeg også.. fikk ikke lest til prøva Jeg har matteprøve. Men så bra at det er en konkurranse da! Good for you! Ohwait.. Naturfag er teh shit. Sammen med norsk med tidenes mest franskfikserte lærer. Liek evar. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skal prøve å spre litt glede her jeg http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk http://www.youtube.com/watch?v=ZPQGWm4VMKI Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Men så bra at det er en konkurranse da! Good for you! Ohwait.. Naturfag er teh shit. Sammen med norsk med tidenes mest franskfikserte lærer. Liek evar. Konkurranse? Jeg prøver bare å oppmuntre deg. Heter naturfagsboka di Kosmos? hm? hm? hm? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må ha hatt lite kontakt med sivilisasjon i det siste/ sovet lite, men jeg lo av begge (selv om jeg hadde sett den første først). Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 OK, nå setter vi en grense her. Når forumklokka viser 23.30, da er det leggetid for meg! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det visste den hos meg akkurat nå! Edit: Forumklokka ja... Tok min egen klokka jeg. Memen God natt! Endret 2. mars 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 For noe tull, den er bare 23.29! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lærerne skal på kurs i morgen Det blir nok å stå opp kl. 14:30 og så stikke ned til Elkjøp og kjøpe Halo Wars, og så stenge meg inne med Melkesjokolade, Potetgull og Pepsi. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Men så bra at det er en konkurranse da! Good for you! Ohwait.. Naturfag er teh shit. Sammen med norsk med tidenes mest franskfikserte lærer. Liek evar. Konkurranse? Jeg prøver bare å oppmuntre deg. Heter naturfagsboka di Kosmos? hm? hm? hm? NEIVEL! Hvis noen her har en mattebok som heter Sigma skal jeg fortelle dere noe skikkelig kult. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei desverre ikke, men har Kratos. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ganske stor sjangse for at noen har den, ja. Venter spent nå... EDIT: Og matteboken heter Tetra Endret 2. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skulle ikke du sove nå Mokko? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Min heter Sigurd hvis det spiller noen rolle? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Min heter Sigurd hvis det spiller noen rolle? Det teller ikke desverre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 God natt mennesker, og måtte Tor vokter over deres senger. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kan du be ham vokte over sovesofaen min også? Endret 2. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå