Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ah... Det ja. Nei vi var 3 stk i hver gruppe, Samtidig skulle vi ha en egen trenings sesjon i gymmen. Jeg som personen jeg er var jo seff på gruppe med jentene. Vel det var nå slik at de skrev alt i den også, så på dagen da vi skulle levere lappen og sånt så kommer de bort til meg gir meg lappen og ber meg levere den så jeg tenker ikke noe mer på det, og under gymmen gjett hvem som ikke er der... Ja du hadde riktig. Jeg måtte jo bare levere lappen ogsånt også skulle læreren trekke ut 2 grupper som skulle ha halve gymtimen hver, og gjett hvem han trakk ut. Yes you guessed it again, så sier jeg bare "Å faen. Hei kan jeg få den lappen jeg vet'a'fan de skrev på lappen" Læreren ler selvfølgelig da siden jeg ikke engang vet hva jeg skal ha, så starter jeg går igjennom ting og slikt, totalt sett gikk det egentlig ganske bra. Læreren er fornøyd, elevene var dritt sure på meg og utslitt til de grader og jeg fikk pluss i boka for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før jul hadde vi noen oppgaver vi måtte levere inn over nett. De var som regel veldig simple, og tok bare fem minutter å gjøre pga spørsmåla var slik som "hva er kondisjon", og definisjonen stod markert veldig tydelig i boka. Men pga jeg ikke skrev fyldig nok, så trakk det litt ned på karakteren jeg fikk til jul :huh:

Huff. Da har du en vesentlig strengere gymlærer enn jeg hadde.

Lenke til kommentar
La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says..

 

Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå :D

Haha, det så jeg ikke før nå! :lol:

Skal legge meg snart jeg også.. fikk ikke lest til prøva :(

Jeg har matteprøve.

Men så bra at det er en konkurranse da! Good for you! Ohwait.. ;)

Naturfag er teh shit. Sammen med norsk med tidenes mest franskfikserte lærer. Liek evar.

Lenke til kommentar
Men så bra at det er en konkurranse da! Good for you! Ohwait.. ;)

Naturfag er teh shit. Sammen med norsk med tidenes mest franskfikserte lærer. Liek evar.

Konkurranse? Jeg prøver bare å oppmuntre deg. :)

 

Heter naturfagsboka di Kosmos? hm? hm? hm?

NEIVEL!

 

Hvis noen her har en mattebok som heter Sigma skal jeg fortelle dere noe skikkelig kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...