Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen forumfolk!

Har nettopp spist frokost (ristet kneipp med hvitost er overraskende godt!) Frokosten ble akkompangert (typo?) med en stor, deilig kopp med Cappucino. Det er den først jeg har laget helt selv :o

Jeg har også lest gjennom de siste sidene, og får se litt nøyere på SG'ene når jeg går ned på rommet. Ellers svetter jeg som bare det.

Hva driver forumfolket med?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg har også lest gjennom de siste sidene, og får se litt nøyere på SG'ene når jeg går ned på rommet. Ellers svetter jeg som bare det.

Svetter? :huh:

Når det renner væske ut ifra hele kroppen.

Lenke til kommentar

Ohh likte salliss jeg! (litt mannegris må man få være)

Sånn for å oppsummere turen i dag:

Ny sykkel

juice sentrifuge

nytt tastatur

ny kniv

klokke til å ha på jobb.

penner postit lapper

støvsuger poser

må ut å handle mat senere når jeg gidder:-)

Lenke til kommentar

Svetter? :huh:

Når det renner væske ut ifra hele kroppen.

Ah, jeg trodde svette var sånn som kommer ut av rumpa. Nei, seriøst. Jeg vet hva svette er, takk. Er bare litt rart å høre at man kan bli svett av å se på pene damer. Oh well.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men det var et punktum der, som signaliserer at setningen er slutt, og det kan pratet om de flotte SG jentene være og. Og med ordet "Ellers" der, så er det veldig åpenlyst at han har skiftet samtaleemne..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå kommer jeg til å få konge pc. Jeg får 5000 imorgen, stefaren min skal betale endel, og jeg får antagelighvis lov til å ta noen tusen fra konfirmasjonspengene som er igjen. Namnam.

Lenke til kommentar
Nå kommer jeg til å få konge pc. Jeg får 5000 imorgen, stefaren min skal betale endel, og jeg får antagelighvis lov til å ta noen tusen fra konfirmasjonspengene som er igjen. Namnam.

Jeg skal kjøpe bil for konfpengene, høhøhø. B)

Er det den Komplett.no-PCen du skal kjøpe? Den som du har mast så mye om.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...