Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BADOM-TISSCH.

*gleder seg til å få Ps3* - Hvilke spill må jeg ha? Multiplat kommer jeg til å fortsette å kjøpe til 360. Har lyst på Uncharted, Killzone 2 og MGS4. Flere?

De som er nevnt må du ha, og:

inFamous

God of War 3 (når det kommer ut)

Uncharted 2 (når det kommer ut)

Heavy Rain (når det kommer ut)

Med flere, som jeg ikke kommer på nå. Er sliten etter å ha svømt.

Hva med little big planet? Eller er dere så ''store'' att dere bare kan spille actionspill? :whistle:

Lenke til kommentar

Hva med little big planet? Eller er dere så ''store'' att dere bare kan spille actionspill? :whistle:

Lolidude. Jeg nevnte ikke Little Big Planet fordi det allerede var nevnt. Du skal vite at det var Game of the Year for min del i fjor, det er egentlig få spill jeg har spilt de siste årene som jeg kan huske at kan måle seg med det.

Lenke til kommentar

Meh, teamet mitt ble eid i Heroes of Newerth. Har aldri spilt DotA eller noe som ligner, så jeg visste ikke helt de forskjellige taktikkene osv. Det var egentlig ikke så gøy når vi ble eid så kraftig :wacko:

Men, jeg tror jeg stikker til sengs nå.

God natt forumfolk!

Lenke til kommentar

Er vel temmelig våken jeg også. For en sjuk dag det har vært. Da jeg og kameraten min skulle ut og hoppe lit på trampoline til morningen i dag, endte det med at vi ble liggende halvnakne og sole oss i en halvtime. Det var virkelig sydentemperaturer i dag..

Lenke til kommentar

Jeg spiller OpenTTD. B)

Absolutt ingen spill slår det når det gjelder kreativitet, grafikk (Yep, jeg elsker pixel art), spillbarhet, spillelengde og variasjon for min del. Har spilt det fra 2007, og jeg elsker det bare mer og mer. Spillet blir modifisert, forbedret, utvidet osv. den dag i dag.

Lenke til kommentar

Hey hey! Jeg har nettopp spist en god hamburger på TGI Friday's, og nå vurderer jeg hva jeg skal gjøre resten av kvelden bortsett fra å høre på Bloodhound Gang.

Curses! Er det ingen her? Forbannet være tidssoner.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Akkurat nå ble jeg sur på OpenTTD siden jeg ikke klarer å tjene penger på grunn av det JÆVLA togsettet "JapanSet"! Er jo running costs på 20.000£ i året, og jeg tjener bare usle 4.000£ på en tur på 40-50 tiles.... <_<

Men jeg har ikke noe valg.. Jeg spiller på Jonty's IS2 server, så jeg kan ikke bytte til DBXL eller UKRS..

</tøffe seg med 1337 OpenTTD-skills>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...