Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Noen som har lært noe nyttig om universet i det siste?
Det ble skapt av tilfeldigheter og ikke en guddom.

Har vel vært kjent i noen år, men du prøver!

Selvsagt bryr jeg meg om deg <3

Men vi har jo fremdeles krig!

Vi har da ikke noen krig på gang. Jeg har en mindre uenighet med Lakus.

Jeg lærte at hvis man er ute og går en tur på 2-3 timer i midtvesten ser man 2-3 andre som er ute og går. Resten kjører bil.

That's kewl. Så du noe annet gøy..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hvordan kan jeg få ned tempen på CPU? Den ligger på rindt 62-70, og når den våger seg over 70 blir det flyalarm.

Lenke til kommentar
"hei, jeg er Sirupkaramell" - iharal3

WTF are you?

Jeg vurderer å hoppe ut fra det høyeste bygget jeg finner i området i kveld.

Fun. Funnet noe?

Noen som vil være vennen min på PSN? :-)

Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me! Pick me!

Noen som vil være vennen min på PSN? :-)

Jeg vil! Jeg vil! Velg meg!

No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me! No, pick me!

BADOM-TISSCH.

*gleder seg til å få Ps3* - Hvilke spill må jeg ha? Multiplat kommer jeg til å fortsette å kjøpe til 360. Har lyst på Uncharted, Killzone 2 og MGS4. Flere?

Uncharted

Uncharted 2

Heavy Rain

Ikke R1 og R2

inFamous

MGS4

Hvorfor ikke kjøpe multi til PS3?

Lenke til kommentar

Ja. Det er det jeg sa det er. :-)

Edit: Fordi jeg er mer glad i Xboxen. Er etablert der meg vennelister, bibliotek, gamerscore og så videre. Orker ikke dele alt det i to. Med mindre det kommer noe superawesome til PS3-versjonen av et spill. Hvordan legger jeg til venner på PSN på PC?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...