Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OML angels & demons var AWSOME!

Meh, boka var mykje betre. Dei gjorde nokre merkelege ting som dei ikkje trengte, men ellers var den overaskande lik boka. Dei kutta forresten ut noko av det mest geniale med heile boka, også.

Jeg har jo såklart lest boka og :) Hva var så dårlig med filmen vs boka?

Lenke til kommentar
Takk takk laland :D

JEGKJØPERDETAVDEGFORTUSENKRONER!
http://shop.doublefine.com/index.asp?PageA...D&ProdID=75

Ble langt dyrere når jeg kjøpte det for et par år siden enn jeg trodde pga frakt (rundt 800kr), men når de tok seg tid til å skrive "thanks :)" på regningen så var det verdt det.

Pass på så buksene deres ikke blir våte nå da.

For sent.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Jeg hadde vært mer deprimert om jeg ikke hadde hatt noe å være deprimert over slik at jeg måtte komme opp med scenarioer hvor jeg kunne se for meg at jeg kunne vært enda mer deprimert.

Lakus, den setningen ga ikke mening. "Hvis jeg ikke hadde noe å være deprimert over" - "Så jeg kunne vært enda mer deprimert"

Hyggelig å hjelpe!

Lenke til kommentar
Lakus, den setningen ga ikke mening. "Hvis jeg ikke hadde noe å være deprimert over" - "Så jeg kunne vært enda mer deprimert"

Du sa du ville vært mer deprimert om du hadde vært en bondegutt.

Jeg sa at jeg ville vært enda mer deprimert enn det igjen om jeg var nødt til å finne opp scenarioer hvor jeg kunne se for meg at jeg var enda mer deprimert fordi jeg igrunn ikke har noe å være deprimert over. ALtså en liten semiburn til deg,

Copypasta msn-logg?

IT'S FAKE!

Lenke til kommentar

Du sa du ville vært mer deprimert om du hadde vært en bondegutt.

Jeg sa at jeg ville vært enda mer deprimert enn det igjen om jeg var nødt til å finne opp scenarioer hvor jeg kunne se for meg at jeg var enda mer deprimert fordi jeg igrunn ikke har noe å være deprimert over. ALtså en liten semiburn til deg,

Eh... nei du tar feil! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...