Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da er det bare å synkronisere den mappen, så er du i mål! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vurderer å sove nå.. Argumenter for/mot? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says.. Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå Endret 2. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har jeg funnet plass i kjellerstue/den fremtidige hybelen min. nesten alle søskene mine er vekke, og resten av familen sover. Så nå skal jeg finner meg noe å se på tv og nyte ferien Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vurderer å sove nå.. Argumenter for/mot? jeg er for :D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Se på "Lie to Me" ! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 legger meg nå jeg. god natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) -feil tråd- God natt Endret 2. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg legger meg og, må opp tidlig, skal til norefjell. Det blir gøøy Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skjer med at folk legger seg tidlig ? Må gjøre gymleksene snart jeg... (fy faen jeg er lat) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Legge seg nå? Nei jeg sovner jo ikke uansett så blir nok en time eller to til jeg sovner. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Sånn er vgs. Er som regel ikke noe big deal i det hele tatt, men nå må jeg skrive et sånt fyldig skjema for ting jeg kan gjøre for å trene ting og tang i en gym økt (og hvorfor/beskrivelse osv). Og så får vi karakter og gym læreren skal av en eller annen grunn legge en del vekt på slike ting ved karaktergivning. Endret 2. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says.. Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå Haha, det så jeg ikke før nå! Skal legge meg snart jeg også.. fikk ikke lest til prøva Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah husker gymlærern min også sa noe sånt en gang, men hadde det noe å si? Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) La merke til at Therapist er "The Rapist" The Rapist Joe says.. Edit: Mokko; Hvis du legger deg nå blir du glad imorgen fra topp til tå Haha, det så jeg ikke før nå! Skal legge meg snart jeg også.. fikk ikke lest til prøva fikk ikke lest ? Rider of Reason: Før jul hadde vi noen oppgaver vi måtte levere inn over nett. De var som regel veldig simple, og tok bare fem minutter å gjøre pga spørsmåla var slik som "hva er kondisjon", og definisjonen stod markert veldig tydelig i boka. Men pga jeg ikke skrev fyldig nok, så trakk det litt ned på karakteren jeg fikk til jul Endret 2. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dette kan bli et problem. Folk går og legger seg når jeg står opp. :unsure: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kommer til å være her vist du trenger selskap Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, nå må jeg snart komme meg i seng.. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå