Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Brütal Legend blir årets beste spill.

Discuss!

Det blir årets morsomste spill, alle vil like Jack Black igjen, og synes at spillet er originalt, kreativt og underholdende, men spillet vil likevel være en faliure salgsmessig.

Woot is fra isbilen!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men du kan det ikke fordi..

Det er jo en helt annen sak, og det å sjonglere er også en vidt forskjellig sak fra å være kalg og varm samtidig.

Hvordan forvirrer man en person som er homofil?

Skjul
........ 17,2
Lenke til kommentar

@Gormers: Jeg driter i om Jack Black er stemmeskuespiller. Jeg driter i hvor godt det kommer til å selge. Men vi snakker om Tim Fuc*king Schafer her! Kanskje verdens beste spillutvikler! Etter min mening kan kun Hideo Kojima måle seg med han. Hvert eneste spill han har lagd har vært en genistrek ut av en annen verden. Han er mer stabil på kvaliteten enn BioWare, Bungie og... Nesten Blizzard. Brütal Legend kommer ikke bare til å bli årets beste spill, det kommer også til å bli bedre enn alle spill som kom ut i fjor! Til og med Little Big Planet, et spill jeg forguder!

Lenke til kommentar
*snip*

Vi snakker Psychonauts-utvikler? Det kan ikke gå gærent!

Var det et spørsmål? Wow, du er virkelig en bondegutt.

Ja, vi snakke Psychonautss-utvikler. Vi snakker også om skaperen av Monkey Island. Vi snakker Day of the Tentacle. Vi snakker Full Throttle. Vi snakker Grim Fandango for helsikke!

Hei hei hei, ta det rolig SMT, sier ikke at spillet blir dårlig pga jack black, jeg VET det blir EPIC. Har tross alt en signert (av Tim himself) utgave av Psychonauts i hylla. B)

JEGKJØPERDETAVDEGFORTUSENKRONER!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...