kaffebryggare Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er kult å være kjølig.................. Jepp, spesielt i denne varmen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vel, hvis du er kjølig, så er du ihvertfall ikke hot. ^_^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vel, hvis du er kjølig, så er du ihvertfall ikke hot. ^_^ Badom-tish! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du MÅTTE gå personlig, hva Laland? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 BADOM-TISSCH. *gleder seg til å få Ps3* - Hvilke spill må jeg ha? Multiplat kommer jeg til å fortsette å kjøpe til 360. Har lyst på Uncharted, Killzone 2 og MGS4. Flere? De som er nevnt må du ha, og: inFamous God of War 3 (når det kommer ut) Uncharted 2 (når det kommer ut) Heavy Rain (når det kommer ut) Med flere, som jeg ikke kommer på nå. Er sliten etter å ha svømt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Men om man er kjølig kan man selge kjøling via kroppskontakt i parker osv til heita damer, og dermed slipper man å være heit i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Sjekk innom HoN tråden de som vil ha noe morro. Det er? Et ekstremt morsomt spill. Du kan få en beta invite av meg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Invite meg! Hva er egentlig HoN? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du MÅTTE gå personlig, hva Laland? Hvordan er det mer personlig enn noe annet? Påpeker bare at det er ganske vanskelig å være varm og kald samtidig. :-) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hoho! SpinSpider var heftig! Edit: Og jeg er solbrent i nakken og på nesa ;< Endret 28. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Invite meg! Hva er egentlig HoN? Spilt dota? Det er akkurat det samme. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Du er bare missunnelig!! @lalandgay Endret 28. juni 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du MÅTTE gå personlig, hva Laland? Hvordan er det mer personlig enn noe annet? Påpeker bare at det er ganske vanskelig å være varm og kald samtidig. :-) Nei det er det ikke i det hele tatt. Man kan være varm av personlighet, og samtidig fryse. Man kan være kald på lilletåa, og varm på lillefingern. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Uhmmm. Jo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Brütal Legend blir årets beste spill. Discuss! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Uhmmm. Jo. Uhm, nei.. Om jeg kan å sjonglere 10 kjegler, er det ikke sikkert du kan det.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Du er bare missunnelig!! @lalandgay Du prøver å heve deg over andre ved å påstå at jeg er homofil? Vel, jeg får vel snu en kald skulder til deg Nei det er det ikke i det hele tatt. Man kan være varm av personlighet, og samtidig fryse. Man kan være kald på lilletåa, og varm på lillefingern. Sant det. Har jo fortsatt et varmt hjerte for deg selv om jeg har en kald skulder til iharal :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 årets Brütal discuss blir beste Legend Uhm, nei.. Om jeg kan å sjonglere 10 kjegler, er det ikke sikkert du kan det.. Å sjonglere 10 kjegler er ikke en fysisk umulighet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 A firewall may be blocking your Internet connection (error 117). Additionally you could try to change the currently used proxy settings Kommer meg ikke inn på spotify... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Du er bare missunnelig!! @lalandgay Du prøver å heve deg over andre ved å påstå at jeg er homofil? Vel, jeg får vel snu en kald skulder til deg Nei det er det ikke i det hele tatt. Man kan være varm av personlighet, og samtidig fryse. Man kan være kald på lilletåa, og varm på lillefingern. Sant det. Har jo fortsatt et varmt hjerte for deg selv om jeg har en kald skulder til iharal :-) 1) Skjer med å edite postene mine? 2) Pøh, du elsker meg og du vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå