Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BADOM-TISSCH.

*gleder seg til å få Ps3* - Hvilke spill må jeg ha? Multiplat kommer jeg til å fortsette å kjøpe til 360. Har lyst på Uncharted, Killzone 2 og MGS4. Flere?

De som er nevnt må du ha, og:

inFamous

God of War 3 (når det kommer ut)

Uncharted 2 (når det kommer ut)

Heavy Rain (når det kommer ut)

Med flere, som jeg ikke kommer på nå. Er sliten etter å ha svømt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Sjekk innom HoN tråden de som vil ha noe morro.

Det er?

Et ekstremt morsomt spill. Du kan få en beta invite av meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Du MÅTTE gå personlig, hva Laland?

Hvordan er det mer personlig enn noe annet? Påpeker bare at det er ganske vanskelig å være varm og kald samtidig. :-)

Nei det er det ikke i det hele tatt. Man kan være varm av personlighet, og samtidig fryse. Man kan være kald på lilletåa, og varm på lillefingern.

Lenke til kommentar
Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Du er bare missunnelig!!

@lalandgay

Du prøver å heve deg over andre ved å påstå at jeg er homofil? Vel, jeg får vel snu en kald skulder til deg

Nei det er det ikke i det hele tatt. Man kan være varm av personlighet, og samtidig fryse. Man kan være kald på lilletåa, og varm på lillefingern.

Sant det. Har jo fortsatt et varmt hjerte for deg selv om jeg har en kald skulder til iharal :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
A firewall may be blocking your Internet connection (error 117). Additionally you could try to change the currently used proxy settings

Kommer meg ikke inn på spotify... :(

Lenke til kommentar
Selv om du ikke kan det, betyr ikke det at andre ikke kan! Du er bare missunnelig!!

@lalandgay

Du prøver å heve deg over andre ved å påstå at jeg er homofil? Vel, jeg får vel snu en kald skulder til deg

Sant det. Har jo fortsatt et varmt hjerte for deg selv om jeg har en kald skulder til iharal :-)

1) Skjer med å edite postene mine?

2) Pøh, du elsker meg og du vet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...