Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, jeg har spilltørke.

Får plukke opp der jeg slapp i Afro Samurai da.

Max Payne var ikke dårlig, bare litt sakte og kjedelig. Mye spill i filmen samtiig som de hadde tatt seg de frihetene de trengte for å lage en film, så sånn sett fungerte det bra.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Max Payne var ikke dårlig, bare litt sakte og kjedelig. Mye spill i filmen samtiig som de hadde tatt seg de frihetene de trengte for å lage en film, så sånn sett fungerte det bra.

Se etter en beta invite til Heroes of Newerth. Det er litt morro :)

Lenke til kommentar

Se etter en beta invite til Heroes of Newerth. Det er litt morro :)

Will do!

Kom nettopp på at jeg aldri har spilt mer enn første del av Orc-campaign i WC 3 FT - skal jaggu meg spille gjennom nå og laste ned de andre kartene!

Lenke til kommentar
Drepe deg selv, så du slipper å dra til Bærum?

Hvorfor? Jeg murer meg inne med den nerdete onkelen min, så spiller vi TV-spill, Leser tegneserier, Spiser Sjokolade, Ser på film, Spiser IS, Drikker brus, Spiser god mat og holder på med data. SAVE ME!

Er hjemme fra Bærum nå. Vi så på Independence Day, Spaced, The Big Bang Theory, Pushing Daisies, Penn and Tellers: Bullshitt og vi kjøpte nye tegneserier :D

Lenke til kommentar
Jeg skal smake kebab for første gang nå :D

Hvor har du vært frem til nå? :huh:

Meh, boka var mykje betre. Dei gjorde nokre merkelege ting som dei ikkje trengte, men ellers var den overaskande lik boka. Dei kutta forresten ut noko av det mest geniale med heile boka, også.

Du må skjønne at man baserer ikke filmer på bøker for gjengi dem nøyaktig. Regissørene bruker boken som inspirasjon og gjengir handlingen. Du kan ikke regne med at de tar med alt, og det er ofte de endrer på en en del fordi de synes det passer bedre sånn i filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...