Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som likte tweetingen min? :D

Vi elsket den.

Jeg har nettopp spist tre feite og forferdelig mektige pannekaker til frokost. For sikkerhets skyld hadde de plassert en stor smørklump oppå dem, og sukret kremen mye. Jeg liker dette landet.

Lenke til kommentar
Noen som likte tweetingen min? :D

Vi elsket den.

Jeg har nettopp spist tre feite og forferdelig mektige pannekaker til frokost. For sikkerhets skyld hadde de plassert en stor smørklump oppå dem, og sukret kremen mye. Jeg liker dette landet.

Jeg spiste frokost klokken halv seks i dag, og gikk så for å slave åtte timer i 25 grader.

.. And the horse you rode in on.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Zealuu er emopants. Jeg har vondt i magen, leser fables og drikker vann. Jeg er svimmel av noe som minner om dehydrering, og lurer på om jeg skal gå over til øl nå. Jeg skal tross alt ut i hagen og gni meg inn med olje og ligge halvnaken en times tid. 8D

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med en totimers lang vannkrig med lillebror og jeg må¨bare si at det virkelig er fart i den lille kroppen. Jeg ble jo stadig utslitt og falleferdig mens han bare fortsatte og fortsatte og fortsatte. Jævla Duracellkaninen jo.

Lenke til kommentar

Sitter og ser på Max Payne. Skal steike men en pizza nå.

Egentlig ikke en så dårlig film som jeg fryktet, med fine subtile referanser til spillet (nummer 1) men den går liksom ingen steder. Ikke husker jeg helt hvem alle karakterene er i forhold til spillet heller, og det irriterer meg litt trivia-wise. Også må jeg jo være såpass ærlig å si at jeg har lastet den ned - får den i posten i løpet av uka men gadd ikke vente. Problemet er at det ikke er noen tekst så når de snakker russisk og spansk sitter jeg der forholdsvis blank.

Edit: Jeg trenger ikke twitter, jeg skriver jo alt det uinteressante jeg gjør i denne tråden :D

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...