Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellu! Jeg sitter på hotellrommet utenfor Chicago og klokken er bare 19.45. Det blir litt tungt å være lenge oppe når man står opp halv syv og stiller klokken 7 timer tilbake.

Uansett, her er alt stort. Bilene er svære, maten er super size, husene er store, og glassene klarer jeg ikke løfte engang. Det er godt vi har sugerør. Til og med damene er større enn meg, og toalettene er så enorme at de kunne dekket vannbehovet til en middels stor sudansk landsby. Bilen til hotellet står konstant parkert utenfor her med motoren i gang, de har visst ikke fått med seg det som kalles klimapolitikk.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan du det, du er jo en obvious /b/tard :/

Takk. <3

Det var neppe ment som et komplement..

Jeg tar det som et kompliment. Jeg er litt wannabe /b/tard.

Var ikke ment som et komplement nei. Men det er på /b/ vi alle starter, så kan vel ikke blame deg for det. Med mindre du har vært der en god stund, as in over et år, da er du en komplett idiot.

Hehe, den var litt artig.

Ah, det er godt å høre. Så for meg at du var en politisk korrekt bokorm og bedreviter, men du er visst ikke så ille likevel^^

Lenke til kommentar

Nei, det med politisk korrektheit har gått for langt.

Hellu! Jeg sitter på hotellrommet utenfor Chicago og klokken er bare 19.45. Det blir litt tungt å være lenge oppe når man står opp halv syv og stiller klokken 7 timer tilbake.

Uansett, her er alt stort. Bilene er svære, maten er super size, husene er store, og glassene klarer jeg ikke løfte engang. Det er godt vi har sugerør. Til og med damene er større enn meg, og toalettene er så enorme at de kunne dekket vannbehovet til en middels stor sudansk landsby. Bilen til hotellet står konstant parkert utenfor her med motoren i gang, de har visst ikke fått med seg det som kalles klimapolitikk.

Sei ifrå til dei som jobber om det, og kjeft dei huden full for å ikkje bry seg om den største krisa vi står ovanfor no - miljøkrisa.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Var ikke ment som et komplement nei. Men det er på /b/ vi alle starter, så kan vel ikke blame deg for det. Med mindre du har vært der en god stund, as in over et år, da er du en komplett idiot.

Øh, hva vil /b/tard si? Jeg henger da ikke på /b/ jeg..

Og @Sigurd: Du aner ikke hvor misunnelig jeg er! :o

Kos deg i USA! :D

Endret av Benny
Lenke til kommentar

/b/tard

One who joins other internet superheroes in the poasting of content on /b/. A true /b/tard knows all the memes of the land and is disgusted by nothing. A true hardened warrior.

7chan, 4chan, iichan, 12chan, that crazy russian /b/. It doesn't matter. We are one. Anonymous does not forgive. Anonymous does not forget. We are legion. We are Anonymous.

"Holy titanic hermaphroditic shitting dick nipples Cock Mongler, I must be a /b/tard."

Lenke til kommentar
Så hva skal du gjøre der Drugis :) ?

Er ikke helt sikkert ennå. Det jeg vet er at jeg skal besøke Amish-folket, også skal jeg sikkert gå litt rundt i området her og se på ting. Tror vi skal på museer og annen moro også. Nevnte jeg forresten at den sengen jeg ligger i nå er svær?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...