lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Bra det. Smisk i vei. Det var det som var planen ja Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, god lesing på en kjedelig dag! Strider vel litt imot min trosretning å posere som en gud (ja nå kan du gjette nå! ) men kan gjerne være et overmenneske. Eller, liksom, en vanlig bruker med grønn skrift. B) Overmenneske. Ok vi går for den da så slipper du å få SG1 på nakken. Hmm... Jeg er vel Overmenneske jeg også bare hakket over deg igjen. Eneste som holder deg over meg nå er den grønne skriften på nicket ditt... Hmm... I need to become a Mod I think. Vel faktisk det siste der kunne jeg faktisk tenkt meg men men. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor skal du være mod? Du har jo kontakter! Skjul Alle andre moderatorer; jeg bare tuller. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hæ... Jeg leste den posten på et øyeblikk hvor hjernen min startet på nytt igjen, så skjønte den ikke.... Flaut... Jeg har en hjerne som plutselig slår seg av å på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Woho du har fjerna pollen! Youre the best laland! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Pollen? Hjernen min har ikke startet helt opp enda... åjaaa... Pollen om Eplefe og Helden ja. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 CYA Peoplez. Skal gå å får magen nærmere en 6 pack. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Da setter jeg meg nærmere kjøleskapet. Du kan bruke 6 måneder på å få en sånn: Og jeg kan bruke 6 sekunder på å få en sånn: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Da er det bare 2 måndter igjen da Laland, men huff... må ikke la meg friste av sånt... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Vurderer å gå og legge meg snart, har hodepine og et ekstremt søvnunderskudd. Men da får jeg ikke med meg 24 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter med dataen på fanget mens jeg bæsjer Deiligste følelsen i verden. Aaaaaaahh Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter med dataen på fanget mens jeg bæsjer Deiligste følelsen i verden. Aaaaaaahh http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blumpkin Why, I do believe I have topped you. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ekte rockere driter ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis de kan få en blumpkin spiser de IFA 24/7. Ifølge pakken har det en "lakserende effekt". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg sitter og mimrer gammel musikk på gamlepc-en min. Tastaturen kjennes så rart ut under fingrene mine at det er helt... Wah. Kan ikke tro at jeg brukte dette tastaturet så lenge som jeg gjorde. Nei, like greit at lillebror har arvet dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som har noen gode idèer på hvordan jeg skal få synkronisert musikken min mellom to maskiner? Tenker på å kjøpe meg en nyt PC til å ha på rommet i tillegg til HTPC'en som skal flyttes ned i kjellerstua. Problemet da er jo at HTPC'en har over 70GB med musikk som jeg både tror og vet det vil bli vanskelig å holde styr på om jeg bare kopierer de over til den andre PC'en. For hver enkelt sang jeg da laster ned blir jeg nødt til å kopiere over til den andre PC'en, og det går jo ikke alltid heller mtp DRM. Anyone? Vil med andre ord ha samme musikken på begge maskinene - til enhver tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Bruker det for "mine dokumenter" imellom laptopen og det stasjonære maskinen. Funker konge! http://lifehacker.com/software/featured-wi...y-20-326199.php Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hjertelig takk for tipset. Er noe sånt jeg er ute etter ja. Det vil gjøre livet mitt så mye lettere da jeg kjøper ny maskin. Det er mulig å sette iTunes til å legge til musikk som blir lagt til i en mappe automatisk, right? For da kan jeg bare synkronisere mappene, og så tar iTunes seg av resten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Mener iTunes kan legge all musikk i "Min Musikk" i mine dokumenter automagisk, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Mener mer at hver gang jeg legger til en ny fil i en bestemt mappe så vil iTunes legge til den filen i biblioteket sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå