Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg drepte noen som het Sylar i et spill i går :ph34r:

Katten min spiste fisken ved navn Sylar.

Jeg har lyst til å drepe en fyr i Heroes som går under navnet Sylar.

(fortsett videre)

Men Gormers kan ikke fordi jeg tar over kroppen hans og printer inn i huet hans at å drepe Sylar er slemt.

This becomes a story yay!

PS: Hvem er helden som det står om i Pollen?

Lenke til kommentar

Hva poserer Laland som en gud nå? Hmm... Aha! *Lyspære over hodet* Vi sender SG1-Teamet på han, de har jo tatt ned en god del liksom guder til nå så hvorfor ikke Laland også.

"Innkommende ormhul" ropes det over radioen. "Å... hva faen er det nå da?" sier Jack mens han står i heisen med sin vanlige Skinn jakke, før han løper mot portal rommet. Inne på Portal rommet møter han Teal'c, Hammond (RIP), Sam og Daniel. "Så hva er det som skjer?" Spør Sam, "Vi har et innkommende ormhul" sier X (Husker ikke navne tpå han). "Ja men hvem faen er det som ringer inn?" Sier Hammond, "Det... Det er Jorda!" Alle ser forbauset og sjokert opp på Stargaten *Fade out*. *Fade in* *Intro til SG1* "Hva?!?" Sier Hammond, irisen åpner seg og inn kommer en mann som ligner på Jack O'niell. *alle er overasket* "Har ikke så lang tid til å forklare" ropper Jack2, Jeg er fra en alternativ realitet hvor en Man ved navn Laland poserer som gud, med denne mannen trenger vi et ekstra SG1-team." Alle ser på Hammond. "... Kom igjen ta å bli kvitt denne Laland mannen!"*Fade out*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...