Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Desverre er jeg alene hjemme akkuratt nå så er liten sjangse for at jeg er så spesielt våken etter at jeg har ekstrakter veska. Hmm... jaja. Tror virkelig ikke det hjelper hvis man ikke heter Sylar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg drepte noen som het Sylar i et spill i går Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Lakus, vi snakker ikke med deg nå! Skjønner du ikke det?! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg drepte noen som het Sylar i et spill i går Katten min spiste fisken ved navn Sylar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg trenger ikke være en del av matsalen for å være en del av samtalen. Skjul You will soon see what I did there Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 You did what?!? Oh god... he killed the self healing power extracting guy... PS: Jeg er med i Heroes, min evne er å ta over kroppene til folk og jeg lærer utrolig fort. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Anagram! ÆÆÆÆhh!!11 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg drepte noen som het Sylar i et spill i går Katten min spiste fisken ved navn Sylar. Jeg har lyst til å drepe en fyr i Heroes som går under navnet Sylar. (fortsett videre) edit: late? Endret 2. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 I just became a small part of the conversation B) Eat that Mr.Laland Ja, Gormers, jeg tror du var akkurat litt for sen. Beklager. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg drepte noen som het Sylar i et spill i går Katten min spiste fisken ved navn Sylar. Jeg har lyst til å drepe en fyr i Heroes som går under navnet Sylar. (fortsett videre) Men Gormers kan ikke fordi jeg tar over kroppen hans og printer inn i huet hans at å drepe Sylar er slemt. This becomes a story yay! PS: Hvem er helden som det står om i Pollen? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Laland, fjern pollen for svarte! Åja, så svart er et skjellsord nå? Da vet vi hvor du står! Du som er mod, du kan jo i teorien advare Atsjonas for slike kraftutrykk, ikke sant? Bare en tanke.. Skjul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Kan ta bort fæle innlegg også.. Særlig hvis de kan virke støtende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Fjern pollen for svingende. Funker enda bedre det. Endret 2. mars 2009 av Bruker-127711 Fixed. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Haha... laland leker Gud Han er jo forsåvidt det også da men, ivhertfall i mine øyne! Endret 2. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Bra det. Smisk i vei. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Er det bare jeg som har fått dette!: isteden for tradisjonell slik at man bare scroller nedover har jeg fått slik rar liste? Alle andre eller bare meg? Hvordan får jeg det eventuellt bort? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Se etter en knapp med navn options oppe i høyre hjørne og velg standard. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Se etter en knapp med navn options oppe i høyre hjørne og velg standard. Elsker deg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hva poserer Laland som en gud nå? Hmm... Aha! *Lyspære over hodet* Vi sender SG1-Teamet på han, de har jo tatt ned en god del liksom guder til nå så hvorfor ikke Laland også. "Innkommende ormhul" ropes det over radioen. "Å... hva faen er det nå da?" sier Jack mens han står i heisen med sin vanlige Skinn jakke, før han løper mot portal rommet. Inne på Portal rommet møter han Teal'c, Hammond (RIP), Sam og Daniel. "Så hva er det som skjer?" Spør Sam, "Vi har et innkommende ormhul" sier X (Husker ikke navne tpå han). "Ja men hvem faen er det som ringer inn?" Sier Hammond, "Det... Det er Jorda!" Alle ser forbauset og sjokert opp på Stargaten *Fade out*. *Fade in* *Intro til SG1* "Hva?!?" Sier Hammond, irisen åpner seg og inn kommer en mann som ligner på Jack O'niell. *alle er overasket* "Har ikke så lang tid til å forklare" ropper Jack2, Jeg er fra en alternativ realitet hvor en Man ved navn Laland poserer som gud, med denne mannen trenger vi et ekstra SG1-team." Alle ser på Hammond. "... Kom igjen ta å bli kvitt denne Laland mannen!"*Fade out* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, god lesing på en kjedelig dag! Strider vel litt imot min trosretning å posere som en gud (ja nå kan du gjette nå! ) men kan gjerne være et overmenneske. Eller, liksom, en vanlig bruker med grønn skrift. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå