Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...iPhone 3G er ikke all verden den heller.

Når det kommer til iPhone handler det ikke kun om telefonens hardware og ytelse, men om det fantastiske biblioteket med enkelt tilgjengelige applications, integrert støtte for nett i mer eller mindre alt og e-mail, kalender osv. Å si at selve telefonen i seg selv ikke er mobilenes svar på en kreftmedisin er greit, men om man ser på hva man kan potensielt gjøre med en iPhone snur tavla seg rimelig mange grader.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Sånn, da er jeg ferdig med å ommøblere hele rommet. Det ble et mye mer koselig rom, og det ble bedre med multitasking!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Du slår ikke meg med multitasking! PC og Xbox på hjemmekinoanlegg når jeg ligger PÅ SENGA! Den slår du vel ikke? :p

Jeg har vanlig tv, men jeg har 2 pc skjermer og. Pluss at jeg ikke har modda xbox, og det er -5 i respekt, så jeg vinner lett.

Lakus, kan jeg ha bakgrunnsidelink?

Lenke til kommentar
Du slår ikke meg med multitasking! PC og Xbox på hjemmekinoanlegg når jeg ligger PÅ SENGA! Den slår du vel ikke? :p

Jeg har vanlig tv, men jeg har 2 pc skjermer og. Pluss at jeg ikke har modda xbox, og det er -5 i respekt, så jeg vinner lett.

Vil du konkurrere!?

Jeg kan bruke projektoren som andreskjerm. :p

Neida, 2 skjermer er super-1337, så der vant du lett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Thank you.

Vil du konkurrere!?

Jeg kan bruke projektoren som andreskjerm. :p

Neida, 2 skjermer er super-1337, så der vant du lett. :)

Yeh :D

Edit: Fineste sangen hans: http://open.spotify.com/track/5iEGVVwr3BzoM3001OZRe2

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...