Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 He is trying to look impressive. Nod and smile while slooowly backing away Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Du fikk fik. Bak lukkede dører. Jeg skjønte det. Men likevel gjorde jeg ikke det fordi han brukte kålhoder og betongvegger for å simulere lydene. Så kommer det masse piss om farlige dører? Endret 2. mars 2009 av Laland Creepy? Ja? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) kom til å tenke på den siste norsktentamenen min nå, gleder meg nesten til neste norsktentamen. skal bli moro Endret 2. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Eh.. hæ? Nå har du nesten påtatt deg plikten til å legge den ut her, dette bør være bra.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) skal se hva det blir til, kan ikke nå. må forresten finne den først. Endret 2. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Blæ! Musikkindustrien gjør meg gal! At mennesker kan gjøre sånt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Elsker fullforklarende innlegg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Hva i helsike har skjedd her mens jeg har vært borte da? Har Laland fika til DrugiS? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke så veldig hardt.. men jeg må gjøre lekser nå! Men det er kjehehehedeliiiig.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Fant en fin Firefox Plugin/Addon som tar bilde av hele den åpne websiden, lagrer det og åpner mappen det ble lagret i FireShot (klikk bildet) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke så veldig hardt.. men jeg må gjøre lekser nå! Men det er kjehehehedeliiiig.. Bra det. Men hva gjør du lekser i? Fant en fin Firefox Plugin/Addon som tar bilde av hele den åpne websiden, lagrer det og åpner mappen det ble lagret i FireShot (klikk bildet) Ohz. Meez gonnaz getz yesz wez arez talkingz thez Zz-Languagez. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Naturfag. Prøve om stråling imorra. Dere visste vel at de fleste radioaktive stråler er partikler, mens elektromagnetisk stråling er bassert på bølgelenger? Endret 2. mars 2009 av Laland typo Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ja faktisk, men vet du at et muskelfiber innholder rundt 1000-2000 Myosin og aktintråder. Det er selve Myosintrådene som gjør at musklene kan bevege seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det var jeg ikke klar over, men det sitter bedre enn det meste annet jeg har lest idag. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Haha! Kunne ikke vært mer enig. Uansett hvor mye jeg prøver å lese på dette så forstår jeg det ikke Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Der har jeg flaks. Trenger bare å se raskt over også får jeg 6 i alt med Nat & mil. Men stråling skal vi vel inn på snart så takk for spoileren. (Egentelig så visste jeg det fra før av siden jeg leste igjennom nat & mil boka hjemme) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Du har ikke noen serum elns. som gjør at jeg kan låne kunnskapen din imorra? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Screenshot it whith FireShot and there you go! *reklameglis* Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Joda Laland, skal du ha hjerne veska mi i appelsin smak eller noe annet? Edit: leif, vet det er en til men finner den ikke. Endret 2. mars 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Appelsin høres konge ut! Får du sendt det med en kurér over natta? Du får tilbake det som blir igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå