Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Over the hedge:-) Jeg og en kompis drakk os full og gikk på kino for å se den:-) Tror samtlige der inne lo av oss:-) Ny quiz: Here comes the Fuzz!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det kan aldri bli for mye pupper ! ! ! ! Jadda, vet dette er kanskje gal tråd å putte den i men jeg syntes at det var best å sette den her akkurat nå. Her står den fint Ang. quizen kan jeg åpenlyst si jeg har ikke peiling. Trenger nok noen tips! Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hot Fuzz? NICE med triplepupper! Faen, kjenner grisen i meg vil glo porr. :unsure: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Quiz ledetråder: Engelsk komedie Politi Faktisk så satt salen og lo av meg og min kompiss da og:-) Du har ikke ei med 4 pupper og?? Pupper er bra for helsa!!! må se litt ned på siden da er det et lite fint bilde der:-) Litt pupp EDIT: Hot Fuzz er riktig!!! Din tur!! Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Endret 5. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) President i Det internasjonale skiskytterforbundet, Anders Besseberg. Han du mente? Ehw... tror du har misforstått litt, huff da Neida, så hvilken du mente, hun var heit hun da. Har desverre ingen med fire, men har en med såpass store at det er vel 4 tilsammen Btw, hun kommer til å få/har seriøse ryggplager, fy faen. Nesumar Edit: Min 3puppers var finere enn din Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Du har ikke ei med 4 pupper og?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min tur? Hmm.... "You have failed me for the last time." Lykke til Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du har ikke ei med 4 pupper og?? Dæven du da blir det å røske litt i kneipen i dag og ja:-) Hmmm quiz? (stjerne krig??) Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du har ikke ei med 4 pupper og?? http://img12.imageshack.us/img12/808/totalrecallpf7.png Dæven du da blir det å røske litt i kneipen i dag og ja:-) Aner jeg en liten fetish ute å går? Hehe. Bare å google etter usensurert, følte jeg måtte sensurere det siden tross alt er et gamingforum. Filmen er forøvrig også knall, Total Recall med Arnold. Endret 5. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min tur? Hmm.... "You have failed me for the last time." Lykke til Siden du ser sitter å ser på Star Wars vil jeg tro det er Star Wars V Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min tur? Hmm.... "You have failed me for the last time." Lykke til Du har ikke ei med 4 pupper og?? http://img12.imageshack.us/img12/808/totalrecallpf7.png Dæven du da blir det å røske litt i kneipen i dag og ja:-) Aner jeg en liten fetish ute å går? Hehe. Bare å google etter usensurert, følte jeg måtte sensurere det siden tross alt er et gamingforum. Filmen er forøvrig også knall, Total Recall med Arnold. å neida:-) sensurert gjør bare ting litt mer spennende:-) å ta av undertøy på damer er like gledesbringene som å åpne pakker på julaften jo!!! You have failed me for the last time er fra The empire strikes Back når vader kveler Admiral Ozzel Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer på hvor langt vi kommer før alle har kollapset av utmattelse. Vedder på at det blir et bilde med "Girl with 50 boobs!" Vi får se Mer quiz! Bring it on! Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 E87, juksemakeren vinner. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Quiz: Dont cross the road if u cant get out of the kitchen! (1999) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Nevermind, var vist ikke min tur Hmm... The Boondock Saints? Nesumar Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) E87, juksemakeren vinner. om du ser lengere oppe i tråden hadde jeg den nder (stjerne krig) så søkte jeg det opp:-) ohhh Austin Powers filmene? (jernmannen?) Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nesumar, ikke forhast deg slik som i sengen. Quiz:Dont cross the road if u cant get out of the kitchen! (1999) Boondock Saints. Google hjelper for mye. En annen type quiz hadde vært bedre. EDIT ADD: Hahahah @ Yodas stemme i disse gamle filmene. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Baaah Riot var før meg, hadde editet bare. You do the honors Bring us the next riddle! Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Quiz. Hva heter broren til Troy Duffy? (Director til boondock saints) Bare fyr løs spørsmål etterhvert da orker ikke vente på en og en!!! så teller vi poeng til slutt!! Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå