Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

JEg er her jeg. Kom akkurat hjem til mamma, og har tenkt til å spille noe. Det er bare så vanskelig å finne ut av hva.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at jeg er noe særlig annerledes, men han var jo en veldig "stor" person i sin tid.

I "sin tid"? Han var en av verdens aller største og mest innflytelsesrike personer og vil nok fortsette å påvirke både artister og lyttere i flere år til. Selv har jeg bare hørt på Michael Jackson i hele dag og jeg kan lett innrømme at det er fordi jeg hørte at han var død, men jeg liker ikke musikken noe mindre av den grunn og koste meg i hele dag.

Lenke til kommentar
I "sin tid"? Han var en av verdens aller største og mest innflytelsesrike personer og vil nok fortsette å påvirke både artister og lyttere i flere år til. Selv har jeg bare hørt på Michael Jackson i hele dag og jeg kan lett innrømme at det er fordi jeg hørte at han var død, men jeg liker ikke musikken noe mindre av den grunn og koste meg i hele dag.
+1

Jeg er overbevist om at verden har mistet en skatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det står at jeg skal velge å lage en fil i photoshop som * .cur, men jeg finner det ikke i det hele tatt. What to do?

Lenke til kommentar

Nekrolog over Michael:

There are two things to say about him. He was a musical genius; and he was an abused child. By abuse, I do not mean sexual abuse; I mean he was used brutally and callously for money, and clearly imprisoned by a tyrannical father. He had no real childhood and spent much of his later life struggling to get one. He was spiritually and psychologically raped at a very early age - and never recovered. Watching him change his race, his age, and almost his gender, you saw a tortured soul seeking what the rest of us take for granted: a normal life.

But he had no compass to find one; no real friends to support and advise him; and money and fame imprisoned him in the delusions of narcissism and self-indulgence. Of course, he bears responsibility for his bizarre life. But the damage done to him by his own family and then by all those motivated more by money and power than by faith and love was irreparable in the end. He died a while ago. He remained for so long a walking human shell.

I loved his music. His young voice was almost a miracle, his poise in retrospect eery, his joy, tempered by pain, often unbearably uplifting. He made the greatest music video of all time; and he made some of the greatest records of all time. He was everything our culture worships; and yet he was obviously desperately unhappy, tortured, afraid and alone.

I grieve for him; but I also grieve for the culture that created and destroyed him. That culture is ours' and it is a lethal and brutal one: with fame and celebrity as its core values, with money as its sole motive, it chewed this child up and spat him out.

I hope he has the peace now he never had in his life. And I pray that such genius will not be so abused again.

Lenke til kommentar
Veldig badass, Snorre.

Takker. De var utrolig greie egentlig. Er en fjær på toppen av rammen på solbrilleglasset som gjør det lett å dra den ut slik at man får festet den på brillen. Så alt i alt godt fornøyd. Men jeg hopper i dusjen nå. Er kokvarmt i Bergen idag. Blir nesten litt sliten av varmen.

Lenke til kommentar

Skal sette meg i det som er igjen av sola (vel, det er jo flere timer igjen, men you get iut lsilsamdlk). Fikk fikset meg en date også i dag. På mandag klokken 07:30 på bussen. Populært kalt å ta følge til jobb og ikke fullt så populært kalt date, men mye mer fengende.

Dagens unødvendige informasjon :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...