Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kildekode? EDIT: Eller misbrukte noe mod-privilegier Endret 2. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du brukte moderator-cheat og trykket på "Edit". I can has secret powash Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Et lite høyre klikk og vis kilde tipper jeg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ha. Laland the forum cheating Mod! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) prøv denne: Skjul lol det tar to sek å trykke "reply for å se hva som står, very hard HCG Endret 2. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Neineinei! Jukser ikke! Har bare grønn skrift under avataren Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Muligens derfor han skrev "Ikke quote!", Såpe Endret 2. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah vent glemte det... Laland er jo politi her på forumet, de må jo kunne ta seg noen friheter også da. Bare ikke begynn å voldta forumbrukerne så er vel det helt greit, LES: Var noen tjeneste menn i USA som voldtok ei jente, også sa de dette "Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter" dere tar vel tegninga... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Muligens derfor han skrev "Ikke quote!", Såpe føler at jeg har gått glipp av noe :/ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjedelig å øve på prøve! Jeg vil helt sove! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da. Hva faen er en damme? Du brukte moderator-cheat og trykket på "Edit". Nå er det jo bare å trykke på "Reply" da? ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter" Det var vel ikke i Texas eller South-Carolina? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da. Hva faen er en damme? Takk for at du sa ifra om Leifen, Dame er det jo. "Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter" Det var vel ikke i Texas eller South-Carolina? Ehm... jo. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du brukte moderator-cheat og trykket på "Edit". Nå er det jo bare å trykke på "Reply" da? ^_^ Han sa at han ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter" Det var vel ikke i Texas eller South-Carolina? Ehm... jo. Bombe :rolleyes: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skjul Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da. Hva faen er en damme? Takk for at du sa ifra om Leifen, Dame er det jo. Men nå er jeg hjemme alene til onsdag så får kanskje skaffe meg noe damme besøk i kveld eller i morgen kveld. Anbefaler ikke dammebesøk, fare for å bli kald og våt. Du tok den aldri...? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 drugiS.. Du vet for mye. *vennligst kom med meg et øyeblikk(lukker døren)* *kålhoder som blir sluppet på betong-ish lyder* drugiS da.. De dørene er farlige! Nå får du et sort øye! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du fikk fik. Bak lukkede dører. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Woho, gratis brus fra Dolly Dimples Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå