Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah vent glemte det... Laland er jo politi her på forumet, de må jo kunne ta seg noen friheter også da. Bare ikke begynn å voldta forumbrukerne så er vel det helt greit, LES: Var noen tjeneste menn i USA som voldtok ei jente, også sa de dette "Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter" dere tar vel tegninga...

Lenke til kommentar
Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da.

Hva faen er en damme?

 

Du brukte moderator-cheat og trykket på "Edit".

Nå er det jo bare å trykke på "Reply" da? ^_^

Lenke til kommentar
Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da.

Hva faen er en damme?

 

 

Takk for at du sa ifra om Leifen, Dame er det jo.

 

"Vi jobber dagen lang med å kunne gjøre samfunnet bedre for alle så da må vi vel kunne ta noen friheter"

Det var vel ikke i Texas eller South-Carolina? :D

 

Ehm... jo.

Lenke til kommentar
Skjul
Ja... Når jeg sitter her i allefall. Utrolig kjedelig hjemme når det bare er meg der. Jeg kan gjøre hva jeg vil for å si det sånn... Jeg kan ha damme besøk, romstere litt litt i snøen (Med damma ^^), osv... Men likevel gjør jeg ikke det... I morgen får vi ha damme besøk da.

Hva faen er en damme?

 

 

Takk for at du sa ifra om Leifen, Dame er det jo.

 

 

Men nå er jeg hjemme alene til onsdag så får kanskje skaffe meg noe damme besøk i kveld eller i morgen kveld.

 

Anbefaler ikke dammebesøk, fare for å bli kald og våt. :(

 

Du tok den aldri...? :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...