Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da har jeg bare et spørsmål. Hvordan utaller du det? Hva-en-ass (den riktige måten) eller Væn-ås sånn som alle på radioen utaller det. Hva-en-ass Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gay buddy? Bæsj som glidemiddel? Nei ikke ordentelig, bare kødd da. Men han drev alltid å snakket om det du sa ja og spurte om han kunne få bruke min... Ja du skjønner som glide middel, å da svarte jeg selvfølgelig ja på en litt humoristisk måte. Da har jeg bare et spørsmål. Hvordan utaller du det? Hva-en-ass (den riktige måten) eller Væn-ås sånn som alle på radioen utaller det. Hva-en-ass Haha! In your face radio buddies! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 tiden går for fort :/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 You ain't telling me that! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Takker, Laland, det varmer Hva-en-ass her også Noen ganger kan det bli Hva-én-ass, men tar meg fort sammen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Førstemann som finner skatten for en plass i sig'en min ;D Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Grattis!
Anbefalte innlegg