Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Forsvant på forgje side, men jeg er nå hjemme fra kinoen. Det var en bra film (Transformers) så er ikke enig med det så mange andre har sagt. Også møtte jeg en full far på toget, det var til å le av. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ja. Han hadde vært på fest i oslo med folk han kjenner. Masse eks soldater, politimen osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ehtram, kan ikke du få deg sånn kose-avatar igjen? Den du hadde før med han duden som smiler i gresset strålte av lykke og glede. Nå er det mer.. uhh.. noe helt annet :-/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 John Simm-avataren skal tilbake, ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dere blir jo aldri fornøyd. Her da! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg bryr meg bare ikke. Synes begge var like greie. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Takker og bukker. EDIT: Dere blir jo aldri fornøyd. Å joda, det er akkurat det vi blir. Jeg er fornøyd om du ikke endrer noe mer, jeg. Endret 24. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 John Simm-avataren skal tilbake, ja. Den må vekk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Mokko: Hva med John Simm har du egentlig sett? Life on mars? Uansett...Hva holder folket som fremdeles er oppe på med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Nå skal jeg sove. God natt. Edit: Der var avataren ja! Endret 24. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er vel kun Life on Mars jeg har sett ja, men han virker som en utrolig... jeg vet ikke.. sympatisk og hyggelig fyr. Også synes jeg jo bare at en avatar med en mann liggende i grønt gress strålende av glede og lykke er utrolig fint.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) God natt til deg, Håkon. Måtte gi opp for denne gang, men kommer sterkere tilbake. (one day...) Mokko: Jeg synest også han var veldig god i Life on Mars (og diverse andre serier såklart), og har egentlig fått sånn noen lunde det samme inntykket som deg. Den britiske versjonen av LoM er for så vidt mye bedre enn den amerikanske. Endret 24. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Likte den britiske så godt at jeg ikke har giddet å se den amerikanse. Liker for så vidt britiske ting og tang bedre enn amerikanske egentlig. EDIT: God natt, Håkon. Endret 24. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så det VAR han fyren fra Life on Mars. Syntes alltid det var han, men jeg torde ikke spørre. For øvrig ante jeg ikke at det fantes en amerikansk versjon. :| Kom den før eller etter den britiske? Castle er forresten awesome. 8D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 @Ehtram: Hvilke plattformer har du? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Kom den før eller etter den britiske? Den kom etter, og er egentlig bare en amerikanisert utgave av den britiske. Mangler (etter min menig) store deler av sjarmen som den originale serien hadde. Den går for så vidt på tv2 nå for tiden. Endret 24. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Skal ikke bruke den nye avataren, men hva synest dere om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå