kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Øver meg til Halo-3 kvelden på Fredag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jaja, får legga meg jeg. Kommer til å drømme om ikke elektriske sauer men gigantiske digre roboter. Kan ikke ligge på magen i natt if you catch my drift Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ethram, wtf er det mannen i bildet har i trynet...? Blod....? Det skal forestille det ja. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ethram, wtf er det mannen i bildet har i trynet...? Blod....? Det skal forestille det ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det bare meg, eller har Ehtram blitt veldig avatar-skiftelysten i det siste? Kan vi ikke bare få tilbake den gode, gamle John Simm-avataren..? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Følte bare at jeg trengte en forandring, og har da litt problemer med å bestemme meg. Benny: Hvorfor så trist? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Avataren din er skummel.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Neida, koselig fy det der. Den er forsåvid tatt (omtrent 5.15) Endret 24. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Endelig fant jeg denne sangen igjen. Hadde glemt den helt http://open.spotify.com/track/5n1amEDwVKucAGMqePk9yN Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har ikke sett Donny Darko o.O Do it faggot! Apropo(?) Donnie Darko, kan noen forklare meg Deus ex machina på en enkel måte? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Donnie Darko er fin den. Må innrømme at jeg ble veldig skuffet den dagen vi så den i klassen, og halvparten ikke skjønte den. Og dette skulle liksom være en medieklasse. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har ikke sett Donny Darko o.O Do it faggot! Apropo(?) + "s". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Donnie Darko er fin den. Må innrømme at jeg ble veldig skuffet den dagen vi så den i klassen, og halvparten ikke skjønte den. Og dette skulle liksom være en medieklasse. Ja, det værste er når folk etterpå sier '' Den var skjedelig å sugde ''. Da har de virkelig missforstått noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Endelig fant jeg denne sangen igjen. Hadde glemt den helt http://open.spotify.com/track/5n1amEDwVKucAGMqePk9yN Omg, nå savner jeg sing-a-long på GTA San Andreas ^^ Endret 24. juni 2009 av Maury Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Blondinen møtte en gammel klassevenninne og de kom i prat.– Har du fått noen barn da? ville venninnen vite. – Ja, sa blondinen, jeg har fått åtte gutter. – Åtte gutter!! utbrøt venninnen. Det var da utrolig. Hva heter de? – De heter Erling, svarte blondinen. – Alle sammen? spurte hun undrende. – Ja, det er så kjekt når jeg skal rope de inn til middag. Da roper jeg bare Erling, og alle kommer. – Men hvis du bare skal rope på en da, blir ikke det litt tungvint? – Nei, da roper jeg bare etternavnet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sånn... Da var jeg hjemme fra kinoen, og Transformers var verdt mye mer enn en 2'er. 4-5 vil jeg si. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) HCG: Meh.. Endret 24. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå