Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg hva sangen Mad World handler om? Syntes jeg helt har mistet evnen til å finne ut av sånne ting. Føler meg ikke noe kreativ lenger.

Edit: Tror dere att jeg har mistet kreativiteten min noe med lykkepillene å gjøre, eller har det bare sjedd av seg selv? Føler ikke att jeg klarer å fokusere på en ting i over 30 sekunder lenger.

Mad World med hvem???

EDIT: Piller er ikke bra i det hele tatt. Mang piller gjør vondt verre, mange som blir ødelagt på lykkepiller og sovepiller.

Gary Jules

Lenke til kommentar

Portvokteren: Hei! Velkommen til Aten.

Tiggeren: Er ikke dette Sparta?

Portvokteren: Nei, da må du gå øst!

Tiggeren: Ok. *gå*

Portvokteren: Jeg bare lurte deg!

Tiggeren: Hnh?

Portvokteren: THIS! IS! SPARTA!

Tiggeren: Har jeg lov til å bæsje?

Lenke til kommentar

Diskusjon er jo fantastisk - utenom spilldelen som etter min mening har tapt seg utrolig siden Gamer forlot bygningen. Hvor mange skikkelige tråder med ordentlige diskusjoner finner man der nå? Jeg finner kun et veldig lite fåtall, da de aller fleste trådene er enkeltspørsmål. Det blir rett og slett utrolig mange tråder og utrolig mye styr.

Resten av nettverket er fantastisk.

Lenke til kommentar

Er vel viktig å presisere at du snakker om spilldenel av diskusjon.no (jeg tror iallefall du snakker om den delen), da de andre delene er såpass sammensveisede at flere tråder har blitt stengt og flere brukere har blitt bannet pga gang-rivalry :p

Lenke til kommentar
Det som er dumt med Diskusjon.no er at mye av felleskapet er borte. Her på Gamer.no kjenner alle de aktive brukerene hverandre og slikt, men Diskusjon.no er mye mer oversvømt føler jeg.. :(

Kan ha noe med at Diskusjon.no omhandler så og si alt?

Henger man på DNFK får man uansett sett de samme personene om og om igjen, og hatt mange fine samtaler/diskusjoner om man først orker å ta initativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...