Gormers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Synes den her var litt vittig Vi syns det er sprekt og tøft av Spillverket.no å satse på videoanmeldelser av spill så rasktSpillverk er smerten man kan oppleve etter for mange timers spilling. Visste ikke at dette fenomenet hadde sin egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Neeeei!!!! Eg tapte The Game! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå har jeg kommet tilbake fra en liten svømmetur, og vannet var absolutt herlig. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Trykk på snapback-knappen over for å lese original posten. (Pilen.)Link?Slik ser mitt command center ut:Kult.Jeg skal bygge meg en server. B) Blir tøft. Tenker å bruke den mest som filserver, men vi får se. Hva mener du med server? Endret 24. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva jeg mener med server? Jeg mener en fysisk filserver. Dere kan følge med på "utviklingen" på Diskusjon.no her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1125273&hl= Trykk på snapback-knappen over for å lese original posten. (Pilen.) Link? Den er i quote-rammen... T_T Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Den er i quote-rammen... T_T Haha, det var noe jeg skrev, og ''Link'' var til originalposten. Haha! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ''Trykk på snapback-knappen over for å lese original posten. (Pilen.)'' - Det var noe jeg skrev. Og ''Link'' var til det som var i originalposten. Trykk på knappen i Quote-vinduet, så vil du forstå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Dårlig idè. Skriv UTENFOR quote-vinduet neste gang, da. Det var ikke AltF4 som skrev det der. Endret 24. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tilbake frå sentrum etter ein handletur der eg har brukt ALT for mykje pengar. Godt det er både feriepengar og skattepengar denne månaden ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) D-D-D-what the hell? (Avataren til Ehtram). Jaja, kan vel venne meg til den og. Endret 24. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Idag har jeg griller og laget graffitti på friveggen på Kåntra (Ungdoms hus) i Moss. 8) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Grafitti er kul. Tagging er bæsj. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Grafitti er kul. Tagging er bæsj. True true. Enig med deg der. Problemet er att det er alt for få lovelig graffitti vegger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Never a fear, Laland is here! Har dere savnet meg? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva sangen Mad World handler om? Syntes jeg helt har mistet evnen til å finne ut av sånne ting. Føler meg ikke noe kreativ lenger. Edit: Tror dere att jeg har mistet kreativiteten min noe med lykkepillene å gjøre, eller har det bare sjedd av seg selv? Føler ikke att jeg klarer å fokusere på en ting i over 30 sekunder lenger. Endret 24. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva sangen Mad World handler om? Syntes jeg helt har mistet evnen til å finne ut av sånne ting. Føler meg ikke noe kreativ lenger. Edit: Tror dere att jeg har mistet kreativiteten min noe med lykkepillene å gjøre, eller har det bare sjedd av seg selv? Føler ikke att jeg klarer å fokusere på en ting i over 30 sekunder lenger. Mad World med hvem??? EDIT: Piller er ikke bra i det hele tatt. Mang piller gjør vondt verre, mange som blir ødelagt på lykkepiller og sovepiller. Endret 24. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) lolidude: Ikke en gang TF2? :o Endret 24. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå