Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Synes den her var litt vittig

Vi syns det er sprekt og tøft av Spillverket.no å satse på videoanmeldelser av spill så raskt
Spillverk er smerten man kan oppleve etter for mange timers spilling. Visste ikke at dette fenomenet hadde sin egen hjemmeside. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trykk på snapback-knappen over for å lese original posten. (Pilen.)
Link?
Slik ser mitt command center ut:
Kult.
Jeg skal bygge meg en server. B)

Blir tøft. Tenker å bruke den mest som filserver, men vi får se.

Hva mener du med server? Endret av HCG
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva sangen Mad World handler om? Syntes jeg helt har mistet evnen til å finne ut av sånne ting. Føler meg ikke noe kreativ lenger.

Edit: Tror dere att jeg har mistet kreativiteten min noe med lykkepillene å gjøre, eller har det bare sjedd av seg selv? Føler ikke att jeg klarer å fokusere på en ting i over 30 sekunder lenger.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva sangen Mad World handler om? Syntes jeg helt har mistet evnen til å finne ut av sånne ting. Føler meg ikke noe kreativ lenger.

Edit: Tror dere att jeg har mistet kreativiteten min noe med lykkepillene å gjøre, eller har det bare sjedd av seg selv? Føler ikke att jeg klarer å fokusere på en ting i over 30 sekunder lenger.

Mad World med hvem???

EDIT: Piller er ikke bra i det hele tatt. Mang piller gjør vondt verre, mange som blir ødelagt på lykkepiller og sovepiller.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...