Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har derimot hatt en dårlig opplevelse med media. Jeg visste ganske mye fra før, men håpet å få noen utfordringer der. Det har jeg fremdeles ikke fått. Ekstremt mye død tid og tåpelig opplegg på hvordan karakterer blir satt. Men kanskje dette bare er min skole, for her er spill ikke engang tillat og vi blir utestengt fra nettet i to dager om vi blir oppdaget..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man bytte navn på Xbox Live?

 

Du må betale 800 ms points ettellerannetsted på profile, ble nesten lurt av en xbox employe, fy faen for en tulling.

 

Hvilket år går du Vaenas?

 

Går første året og er utrolig fornøyd med hva vi lærer, i følge mange andre ligger vi nesten et år foran andre i det vi lærer. Though synses jeg at alt er lett og ligger litt foran de andre.

 

Søkte MK på første, gleder meg, har hørt at det er lite lekser, og man sitter og spiller hele dagen. Passer meg perfekt.

 

Sitter å spiller hele dagen? Høres mer ut som IKT det. Greit nok vi spiller nok en god del, men når vi har time så har vi det så morro med andre ting at spillinga nesten må vente. Holder på med musikkvideo nå faktisk, må postes her når vi er ferdig!

 

@Genetics: Hvor går du hen? Så du likte ikke Media du altså? Eneste jeg ikke liker med media er de alle rare folka, ja de er gamere men finnes en grense for hvor rare man kan være. Ærlig talt det er jeg som skal være den mest rare av oss.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Drømtorp i Ski, kjent som skolen hvor det var narko razzia, og at alle er dop huer der. Noe som ikke stemmer, er nærmer sånn at man skal lette lenge for å finne noen som driver med dop her, kanskje grunnet razzian for 2-3 år siden. Men ærlig talt forby vanlig røyk legaliser Hasj, da er jeg fornøyd, Hasj skader ikke de passive røykerne så mye som vanlig røyk gjør.

 

Bringing this up again:

Noen som synes jeg burde skifte sånn at jeg får hele nicket mitt? "Luftig Tommelom Vænås" Virkelige måten å skrive "Vænås" på er Vaenas som nicket mitt, men siden noen andre jeg jobbet med på radioen klarte uttalige ganger å utalle deg feil har det blitt Vænås.
Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Dere hadde nå i det minste valget. Sto imellom studiespess, formgiving, idrett, helse&sosial, bygg&anlegg, teknikk&industriell og service&samferdsel her. Hadde gjort det altfor bra i M&K, vannvittig bittert å ikke ha det her :(

 

Edit: Nå er jo nicket ditt internasjonalt. Er derfor jeg kaller meg Laland og ikke Håkon.. :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hvorfor kunne du ikke velge Media?

For da må jeg pendle 2 timer før og 2 timer etter skolen hver skoledag. Kunne ikke flytte ut når jeg var femten og et halvt! :p (Skogmo i Skien)

 

Flytt til Oslo, du kan flytte mellom meg og drugiS :D

 

Off to pizza, cee ya guys :D

Ohh.. Fristende! Får jeg eget rom? :huh:

 

Edit:

Men trodde du bare hadde PS3 jeg..?

 

Hørt om noe sånt som kan brukes til å kjøpe noe sånt?

Ikke for å være frekk altså.

Win. Sånn er det bare.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Sukk, ja. Jeg angrer sterkt på at jeg kalte meg ShampooMacTavsih, inspirert av Call of Duty's John "Soap" MacTavish. Hadde bare tenkt til å registrere meg på diskusjon.no for å spørre om et CoD4-navn, og det var det første jeg kom på. Etterhvert ble jeg jo mer aktiv, og synes det blir litt vanskelig å bytte navn når en del faktisk vet hvem jeg er og kjenner meg igjen. Foretrekker derfor på bli kalt Shampo. Vurderer likevell å bytte, Shampoo/Shampo er alternativer, samt Gathoon som jeg har en del andre steder. Men tror jeg venter litt.

 

EDIT: Svarte på Lakus' innlegg.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...