Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Lakus, hva betyr nicket ditt? (LES DETTE: filosofisk :) )

Ikke filosofisk:

 

Først ble jeg kalt Larsern av alle...

Ble til Lakke pga en liten hendelse som inneholdt maling osv.

Kom litt seinere enn de andre på en fest, når jeg kom inn ropte en venn av meg "Laaaaaaaaaaaa-kus Andre, er du sein igjen?"

 

Etter det ble det Lakus-konseptet dratt litt videre av både meg og andre..

Ble til Lakus pakus, Lakuspakus, Lakuspakus Sjokolatus, Lakuspakus Sjokolatus Balletak, Lakris, Lakkus pakkus, og tilbake til Lakus.

 

Kalte meg Lakus på diskusjon.no, og Lakuspakus på Xbox Live fordi Lakus var opptatt. Men jeg ble veldig fornøyd meg avlg av gamertag ettersom det virket som om mange hadde hørt om meg før jeg i det hele tatt hadde hørt om dem. Kan vel skylde på Gamertagen.

 

Byttet til Bare Lakus etter ett års tjeneste i Team Chrissj, og får stadig spørsmål om jeg er "den" Lakuspakus B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HCG97: Dem er redigert, jeg holder på med utdannelse i Media & Kommunikasjon og her lærer man blant annet hvordan man gjør det dem gjør der. Ved de lange partiene har dem blant annet drat et milisekund til å vare en stund lengre enn det skal, også har de gjort litt finpussing på stemmen deres. Men ærlig talt det har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Kødda med Quoten men den er fra Lakus

 

Ikke filosofisk:

 

Først ble jeg kalt Larsern av alle...

Ble til Lakke pga en liten hendelse som inneholdt maling osv.

Kom litt seinere enn de andre på en fest, når jeg kom inn ropte en venn av meg "Laaaaaaaaaaaa-kus Andre, er du sein igjen?"

 

Etter det ble det Lakus-konseptet dratt litt videre av både meg og andre..

Ble til Lakus pakus, Lakuspakus, Lakuspakus Sjokolatus, Lakuspakus Sjokolatus Balletak, Lakris, Lakkus pakkus, og tilbake til Lakus.

 

Kalte meg Lakus på diskusjon.no, og Lakuspakus på Xbox Live fordi Lakus var opptatt. Men jeg ble veldig fornøyd meg avlg av gamertag ettersom det virket som om mange hadde hørt om meg før jeg i det hele tatt hadde hørt om dem. Kan vel skylde på Gamertagen.

 

Byttet til Bare Lakus etter ett års tjeneste i Team Chrissj, og får stadig spørsmål om jeg er "den" Lakuspakus B)

 

Synd det ikke var en filosofisk grunn, men nå var denne grunnen mer enn god nok uansett. Syntes navnet jeg passer ut ifra det du skrev jeg.

 

Burde vel egentlig bytte nicket mitt selv så jeg få hva det egentlig skal være. Skal vi ta hele rekka? Luftig Tommelom Vænås er det jeg blir kalt.... Litt langt ja.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kan man bytte navn på Xbox Live?

 

Du må betale 800 ms points ettellerannetsted på profile, ble nesten lurt av en xbox employe, fy faen for en tulling.

 

Hvilket år går du Vaenas?

 

Går første året og er utrolig fornøyd med hva vi lærer, i følge mange andre ligger vi nesten et år foran andre i det vi lærer. Though synses jeg at alt er lett og ligger litt foran de andre.

 

Søkte MK på første, gleder meg, har hørt at det er lite lekser, og man sitter og spiller hele dagen. Passer meg perfekt.

Lenke til kommentar

Noen som synes jeg burde skifte sånn at jeg får hele nicket mitt? "Luftig Tommelom Vænås" Virkelige måten å skrive "Vænås" på er Vaenas som nicket mitt, men siden noen andre jeg jobbet med på radioen klarte uttalige ganger å utalle deg feil har det blitt Vænås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...