Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fori jeg har ikke laland på venne lista mi på xbox, ei heller har jeg en xbox. Også er jeg i det litt eldste laget for laland så jeg vet jeg har ikke sjangs på han. Dessuten så har jeg et annet prosjekt på gang med en dame faktisk! Men hadde jeg og laland hatt interesser for hverandre så skal man ikke se bort fra mulighetene nei... Hadde vært kjekt med ei som kunne vasket og ryddet litt her hjemme... Edit: Right back at you! Two times! It hurts dosent it? Bortforklaringer fra deg også, ja. Hmm om du ser etter viser jeg en liten interesse for laland men nå er det jo slik at jeg ikke vil innvolvere meg i et begynnende forhold mellom han og iharal. Også har alderen litt å si og! Vil ikke bli arrestert for å ha presset små uskyldige gutter til ting som dem ikke er klare for enda... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ikke bland meg borti de erotiske novellene til Laland og iharal3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Men hadde jeg og laland hatt interesser for hverandre så skal man ikke se bort fra mulighetene nei... Hadde vært kjekt med ei som kunne vasket og ryddet litt her hjemme... Jeg skal love deg én ting. Du hadde endt opp på kjøkkenet. Ikke bland meg borti de erotiske novellene til Laland og iharal3. Du er like mye en del av novellen hans som meg. Det er bare å akseptere det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hoookey, her har dere det gøy ser jeg... *stirre* Endret 23. juni 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han ser ut til å savne meg i hvert fall. Jeg var pålogget på Live i 20 minutter i stad, og det rakk å ramle inn ca 437 party invites fra ham. Merkelig nok hørte jeg ikke noe mer fra ham etter at jeg kom borti "block communications". Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han ser ut til å savne meg i hvert fall. Jeg var pålogget på Live i 20 minutter i stad, og det rakk å ramle inn ca 437 party invites fra ham. Merkelig nok hørte jeg ikke noe mer fra ham etter at jeg kom borti "block communications". HAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Kan godt være at jeg havner på kjøkkenet men du vasker etter meg! Men du vasker hus og klær! Og steller med meg i så fall!!! Endret 23. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Har iharal fortsatt på den derre eronovellen sin om Laland og drugis eller? :_ Hvorfor... hvorfor døde tråden? := Endret 23. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 1 time...? o.O Lengste dødtid på SO1 utenom netter, eller...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, langt unna. I dag gjorde jeg noe helt forferdelig. For å forklare må jeg nesten begynne med å fortelle fra da jeg satte meg på bussen etter jobb i dag, sliten, varm og forrest på bussen. Jeg satt meg bare ned, skrudde på musikk og var i en helt annen verden da to gigantiske pupper begynte å sprette bortover ved siden av bussen som to dansende engler i melonform. Nei, vent! Det var fire! Fire gigantiske pupper som hang fast i to damer som var like pene som puppene var gigantiske. Faste og flotte var de også etter alt jeg kunne se, hvilket var rimelig mye da disse to skulle på stranden med sine fine små bikinier med små lette sommerkjolen over. Det i seg selv er jo ganske greit for en sliten gutt på bussen, men når de også setter seg slik at jeg kan se dem i sjåførens speil, i perfekt posisjon med puppekanten og skjørtekanten pekt mot meg ble jeg bare sitte å stirre i speilet de femten minuttene bussturen varte. Da bussen, etter noe som opplevdes som alt for kort, nærmet seg mitt stopp tenkte jeg at det var skikkelig trist å gå ifra en så fin utsikt. Direkte trist var det da avskjeden kom nærmere og nærmere. Kom vi aldri til å sees igjen, de fire og jeg? JACK-FUCKING-POT! De skulle av på samme stasjon som meg; Østerås Kjøpesenter. Enda mer Jackpot ville det jo være om de tok inngangen ved Posten tenkte jeg, da det der er en rimelig lang og bratt trapp som utallige ganger tidligere i Lakus sine yngre år har forsynt både han og venner med syn som alltid er velkomne tilbake. Dog, ingen av de like lovende som dette. Det viste seg at trappa ikke ville svikte meg denne gangen heller. De var på vei direkte mot den og jeg visste at dette ville ende bra. Den ene jenta hadde tross alt på seg en stringtanga under den rimelig korte sommerkjolen sin, noe som ville 100% sikkert føre til optimal glede for tilskuerne - meg. Men hva skjer? LAKUS SIN ÆVLA HJERNE KICKER INN OG BER HAN OM Å GÅ EN ANNEN VEI FOR IKKE Å VIRKE SOM ENDA ETT SVIN SOM IKKE GJØR ANNET ENN OG SE PÅ PUPPER OG LÅR! Hva faen er det jeg driver med tenkte jeg samtidig som jeg av en eller annen grunn fortsatte å gå rett frem der hvor de svingte inn til høyre, mot en dør jeg visste var låst. Jeg visste at døra var låst! Hva i svarte var det jeg drev med? Jeg visste at det ville bety en bomtur og at jeg ville bli nødt til å løpe tilbake for å ha noen sjanse for å se den utsikten jeg så lenge (20 minutter) hadde drømt om. Hva faen, Lakus? I det øyeblikk hånden min traff det dørhåndtaket er jeg sikker på at jeg fløy. Jeg fløy rett over alle biler, gamle damer, små barn og gretne single fedre, rett mot trappa jeg visste de nå enten var rett foran, i eller i verste fall gått opp. Jeg landet igjen i bunn av trappa. FAAAAAAAAEEEEEEEEENNNNNNNNNN! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Huffameg. Lakus, du er et for godt menneske for oss. Jeg ville oppført meg som en gris hele veien :-/ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Edit: Hmm.. Jeg er visst for liten for dette her.. :rolleyes: Forstår det vel om noen år. Endret 23. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hva feiler deg, Lakus? Du har et ansvar som mann å nyte slike tilfeldige frukter, om ikke for deg, så for de andre mannfolka rundt om i verden som ikke er der på samme tidspunkt som deg. Det virker som du vet hva du gjorde feil, så The Order of Men har bestemt seg for å la deg gå for denne gang. Endret 23. juni 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hva feiler deg, Lakus? Du har et ansvar som mann å nyte slike tilfeldige frukter, om ikke for deg, så for de andre mannfolka rundt om i verden som ikke er der på samme tidspunkt som deg. Det virker som du vet hva du gjorde feil, så The Order of Men har bestemt seg for å la deg gå for denne gang. Du sier noe der men det kan jo faktisk være sånn at en annen mann fikk et drømme øyeblikk et annet sted. Vi husker jo hva som skjedde sist to stykker fikk dele samme øyeblikk? 1940 anyone? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Lakus da..... Det var en sørgelig historie du hadde og dele med oss i dag Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg får dele denne flasken med vin med meg selv jeg da... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som plutselig fikk en rar følelse av at tyngdekraften er flyttet? Sitter og lener meg laaaangt mot venstre..... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 du må ikke si sånn fordi jeg sått også å lente meg mot venstre... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Heng opp skjulte kameraer på de rette stedene i den trappa, rediger opptakene og del kremen av kremen med oss, Lakus. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Edit: Hmm.. Jeg er visst for liten for dette her.. :rolleyes: Forstår det vel om noen år. Sa fyren som tenner på moren sin, og henger på Nakenprat.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå